Hop til indhold

Oplev Trine med JJ-skåls-bryster i gangbang onsdag d. 1. juni i KBH

Featured Replies

Skrevet

Hun er jo bare den bedste de bryster og den dejlige mis jeg ville sku gerne slikke den mens hun fik en masse  dejlig pik  .. troede hun ville kontakte mig, men det kan jo nås endnu, :) 

Skrevet

Mon de er klar over, at det er den dag, der er Distortion Nørrebro, og der kommer til at være FYLDT med scener og folk, og at lydprøverne brager afsted på det tidspunkt? Plus parkering kommer til at være umuligt, da gaderne er spærret af.

Skrevet

En time 500 kr.

Billigt.

For billigt?

Hvis bare 15 mand dukker op, så kan jeg da regne ud, at der ikke mange minutter pr. stiv næse :-)

Venligst

French

Skrevet

to ved munden en i hver hånd og en i missen sådan skal det bare være :)

Skrevet

ikke dårlig med 15 personer :) 

Redigeret af Markild

Skrevet

Sidst da jeg var til GB i Ahornsgade var vi 6 mand, der fik rigeligt af Birdie pigen.

Skrevet

Er der nogen der deltog og kan fortælle lidt om det?

Skrevet

ja det kunne da være hyggeligt at hører lidt om det Gangbang ...

Skrevet

GB i Ahornsgade er et gammel vel testet arrangement :-). Stedet har kørt de her GB's i mange år på denne her måde :-)

Det var mega sjovt og rigtigt frækt at opleve på denne her måde, det var en intensiv time og jeg havde det fantastisk ;-). Der kom 8 på trods af Distortion og jeg tror at alle var glade og tilfredse da de gik. 

Så der er ingen grund til bekymring for hverken prisen eller antallet af deltagere.... Ingen blev snydt :-) 

Skrevet

TT, var det dig?

Hvorfor havde du ikke skrevet det i annoncen? Så var jeg da kommet forbi for at hilse på :-)

Venligst

French

Skrevet
frenchlover1 skrev, for 3 minutter siden:

TT, var det dig?

Hvorfor havde du ikke skrevet det i annoncen? Så var jeg da kommet forbi for at hilse på :-)

Venligst

French

Hun gør det nok snart igen, så må vi jo komme :) 

Skrevet
reknas skrev, den 30. maj 2016 at 21:33:

Sidst da jeg var til GB i Ahornsgade var vi 6 mand, der fik rigeligt af Birdie pigen.

Hvordan er hendes krop bygning? Er hun bred røvet med former ?hun ser tynd ud på billedet. Er til full figured girls.

Skrevet

Jeg er nu ikke synderligt tynd.... Faktisk syntes jeg at mine billeder viser en numse osv i 'voksen' str ;-). Jeg er nok mest helt almindelig med ualmindelig store bryster ;-)

Skrevet

Hej Trine.

Hvornår gentager du event GB

KH
Jens

Skrevet

Næste Onsdag fra kl 12-13 :-)

Af nysgerrighed.... Er det en ide at måske lave 2 ? Dvs 1 fra 12-13 og så måske et fra 18-19?

Skrevet

Kan desværre ikke på onsdag, men tror at ideen er god, kunne du ikke lave samme event i Vejle, hvor jeg tidligere besøgte dig :)

Skrevet
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Af nysgerrighed.... Er det en ide at måske lave 2 ? Dvs 1 fra 12-13 og så måske et fra 18-19?

Hellere et kl. 16-17. Så skal man ikke køre fra arbejdet midt på dagen, og  man har blot en 'lang arbejdsdag', hvis nogen skulle spørge...

Skrevet

TrineTease mener du den 15-6 passer mig fint med 2 smukke TrineTease 

Skrevet
Trinetease skrev, den 6/7/2016 at 12:53:

Hej Trine!

Efter arbejdstid eller lørdag, søndag ville være fint for mig.

Så er jeg klar til at deltage :-)

Skrevet

ja så må hun jo holde et gangbang snart igen, det kunne da være vi kunne spørger hende pænt og derved få et gangbang mere :)

• 4 weeks later...
Skrevet
Trinetease skrev, den ‎07‎-‎06‎-‎2016 at 12:53:

Hej Trine  ja, et senere GB ville være fint for mig - kommer langvejsfra ;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.