Hop til indhold
Beaver

Oplev Trine med JJ-skåls-bryster i gangbang onsdag d. 1. juni i KBH

Recommended Posts

Hun er jo bare den bedste de bryster og den dejlige mis jeg ville sku gerne slikke den mens hun fik en masse  dejlig pik  .. troede hun ville kontakte mig, men det kan jo nås endnu, :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon de er klar over, at det er den dag, der er Distortion Nørrebro, og der kommer til at være FYLDT med scener og folk, og at lydprøverne brager afsted på det tidspunkt? Plus parkering kommer til at være umuligt, da gaderne er spærret af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En time 500 kr.

Billigt.

For billigt?

Hvis bare 15 mand dukker op, så kan jeg da regne ud, at der ikke mange minutter pr. stiv næse :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

GB i Ahornsgade er et gammel vel testet arrangement :-). Stedet har kørt de her GB's i mange år på denne her måde :-)

Det var mega sjovt og rigtigt frækt at opleve på denne her måde, det var en intensiv time og jeg havde det fantastisk ;-). Der kom 8 på trods af Distortion og jeg tror at alle var glade og tilfredse da de gik. 

Så der er ingen grund til bekymring for hverken prisen eller antallet af deltagere.... Ingen blev snydt :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

TT, var det dig?

Hvorfor havde du ikke skrevet det i annoncen? Så var jeg da kommet forbi for at hilse på :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 3 minutter siden:

TT, var det dig?

Hvorfor havde du ikke skrevet det i annoncen? Så var jeg da kommet forbi for at hilse på :-)

Venligst

French

Hun gør det nok snart igen, så må vi jo komme :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, den 30. maj 2016 at 21:33:

Sidst da jeg var til GB i Ahornsgade var vi 6 mand, der fik rigeligt af Birdie pigen.

Hvordan er hendes krop bygning? Er hun bred røvet med former ?hun ser tynd ud på billedet. Er til full figured girls.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er nu ikke synderligt tynd.... Faktisk syntes jeg at mine billeder viser en numse osv i 'voksen' str ;-). Jeg er nok mest helt almindelig med ualmindelig store bryster ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Næste Onsdag fra kl 12-13 :-)

Af nysgerrighed.... Er det en ide at måske lave 2 ? Dvs 1 fra 12-13 og så måske et fra 18-19?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan desværre ikke på onsdag, men tror at ideen er god, kunne du ikke lave samme event i Vejle, hvor jeg tidligere besøgte dig :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Næste Onsdag fra kl 12-13 :-)

Af nysgerrighed.... Er det en ide at måske lave 2 ? Dvs 1 fra 12-13 og så måske et fra 18-19?

 

Hellere et kl. 16-17. Så skal man ikke køre fra arbejdet midt på dagen, og  man har blot en 'lang arbejdsdag', hvis nogen skulle spørge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 6/7/2016 at 12:53:

Næste Onsdag fra kl 12-13 :-)

Af nysgerrighed.... Er det en ide at måske lave 2 ? Dvs 1 fra 12-13 og så måske et fra 18-19?

 

Hej Trine!

Efter arbejdstid eller lørdag, søndag ville være fint for mig.

Så er jeg klar til at deltage :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja så må hun jo holde et gangbang snart igen, det kunne da være vi kunne spørger hende pænt og derved få et gangbang mere :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den ‎07‎-‎06‎-‎2016 at 12:53:

Næste Onsdag fra kl 12-13 :-)

Af nysgerrighed.... Er det en ide at måske lave 2 ? Dvs 1 fra 12-13 og så måske et fra 18-19?

 

Hej Trine  ja, et senere GB ville være fint for mig - kommer langvejsfra ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...