Hop til indhold

Recommended Posts

Faetterguf123 skrev, for 22 minutter siden:

Heldigt for dig. Hun har lige fået mig fra Gentofte til Rødovre, blot for at brænde mig af :-)

så føler man sig godt nok dum.

Va mener du? var det hende der sagde ok til dit besøg?måske er hendes tid = visum ved at løbe ud? skidt har hende som top prioritet på søndag...

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 6 timer siden:

Va mener du? var det hende der sagde ok til dit besøg?måske er hendes tid = visum ved at løbe ud? skidt har hende som top prioritet på søndag...

1955

Ja vi havde en aftale. 

Hun skrev så nogle timer efter, at hun nu var klar. Ret ustabilt. Men jeg tog alligevel afsted igen og jeg synes det var det værd. Hun er smuk, og jeg føler jeg fik gf oplevelsen. 

Massage var der ikke så meget af, men skidt pyt med det, for ja hun er lækker :-) 

jeg tog hele pakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faetterguf123 skrev, for 5 timer siden:

Ja vi havde en aftale. 

Hun skrev så nogle timer efter, at hun nu var klar. Ret ustabilt. Men jeg tog alligevel afsted igen og jeg synes det var det værd. Hun er smuk, og jeg føler jeg fik gf oplevelsen. 

Massage var der ikke så meget af, men skidt pyt med det, for ja hun er lækker :-) 

jeg tog hele pakken.

Hvad gav du for det og i hvor lang tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog en time med tøsen og jeg fortryder ikke. Først en ordentlig massage hvor jeg fantaserer om naboens datter ville bare give en massage, der gik øver på B2B og sen at spise fisse og kneppe. Pen med god smil og skøn fisse att kneppe med pent smil, men ikke meget snakk. Allt med gummi. God rating. Bliver her juni og juli. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg har en aftale med hende senere i aften, glæder mig til at have sex med en ung kvinde, og som hun er anmeldt, giver hun god service, jeg glæder mig til at skrive om mit samvær med hende, en ung kvinde....uhmm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...