Hop til indhold

Recommended Posts

silversurfer skrev, for 42 minutter siden:

for en uges tid siden - linket virkede igår da jeg lavede anmeldelsen dog.

Ok, Carla skulle nemlig være rejst i lørdags. Desværre var det også sidste gang hun planlagde at komme til DK. Jeg vil i hvert fald savne hende, men ikke hendes elendige "manager" som skider højt og flot på tidsbestillinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Altid-dansk skrev, for 2 timer siden:

Er det hende fra Venezuela?

hehe ja... det skrev mutter i hvertfald, men det er hun nu ikke.

Redigeret af kortehansen

Del dette indlæg

Link til indlæg
kortehansen skrev, den 30/5/2016 at 14:06:

Ok, Carla skulle nemlig være rejst i lørdags. Desværre var det også sidste gang hun planlagde at komme til DK. Jeg vil i hvert fald savne hende, men ikke hendes elendige "manager" som skider højt og flot på tidsbestillinger.

Ja, "mutteren" er helt uden for pædagogisk rækkevidde, med hensyn til at overholde aftaler og tider.

Jeg er konsekvent begyndt, at fravælge de adresser, som jeg ved hun administrer. Det er rigtig synd for pigerne, men jeg gider simpelthen ikke køre forgæves, eller pludselig at skulle vente en 1/2 i bilen, på en eller anden syg adresse pga. at hun ikke kan styre tiderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg begyndte simpelhen at dobbelt tjekke med Carla direkte. Først bestilte jeg tid hos mutter, derfor lod jeg Carla vide hvad tid jeg havde fået. Jeg var faktisk ude for at Carla indenfor 10 min af jeg havde fået tiden skrev tilbage til mig at mutter ikke mente at der var nogen der havde en tid der. Hvis ikke jeg havde min direkte linje til Carla havde jeg nok også haft flere tider med ventetid. Og da jeg ikke kører i bil så ofte er der ikke lige muligheden for at sidde og vente der. Kvarteret hvor Carla arbejdede fra er jo ikke ligefrem kendt for sit store cafeliv så en halvtime til en time er lang tid der (hvis man overhovedet har tid til at vente).

Gad godt at vide hvilke addresser hun administrere så jeg kan undgå eller i det mindste vide hvad jeg går ind til når jeg bestiler tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var også rigtig glad for, at besøge Carla da der var god "kemi" og jeg synes, at hun var en super skøn og smuk kvinde. Vi lavede en lignende aftale, da jeg til sidst var træt af det andet og ikke gad at kommunikere med "mutter" mere.

Carla sagde også, at det sidste besøg i Danmatk, havde været "bad" med problemer og dårlig indtjening og det er jo super synd, for selve glædespigen, at "mutter" er en idiot.

Carla var også godt klar over/ og rigtig ked af, at "mutteren" pissede på kunderne.

Skrev flere gange til "mutter", at det var "bad business", men selv om hun beklagede det, så skete det bare igen, igen og igen......

Af nyere adresser administrer hun: Øresundsvej 24 på Amager og Teglholmsgade 76 i SV.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...