Guest Søren Brun Skrevet 29. Maj, 2016 Er jeg den eneste, der er imponeret over det hold, der i dag har befæstet deres stilling som det næstbedste superligahold i sæsonen 2015/16? Imponerende præstation, ikke mindst i dag med en fortjent sejr på Brøndby Stadion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 29. Maj, 2016 Søren Brun skrev, for 5 minutter siden: Er jeg den eneste, der er imponeret over det hold, der i dag har befæstet deres stilling som det næstbedste superligahold i sæsonen 2015/16? Imponerende præstation, ikke mindst i dag med en fortjent sejr på Brøndby Stadion. Du har min fulde opbakning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Maj, 2016 Pierre Kanstrup fik ikke lov til at løbe ret mange gange rundt om min seng, uhmmmmmmm Virkelig flot præstation af Sønderjyske. Stort tillykke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestsj81 2565 Skrevet 29. Maj, 2016 ja det er lidt lige som leicester i england, de "store" hold falder helt sammen, og så kommer der et hold engang imellem der ikke er videre seværdig på en bane (ihvertfald ikke ikke det flotteste fodbold) men alligevel får skrabet nok point sammen til top placeringer (i england 1 Dk 2 plads) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg