Hop til indhold
serviceM

Kinky Q med særlig kompetence?

Recommended Posts

Guest Kinky Jill

Lid lide lidt siden af, det var da spænde læsning 

Nu ved jeg hvorfor jeg aldrig har har et misbrug, jeg har jo jævnlig fået smæk, det forsætter jeg helt klar med :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
serviceM skrev, den 29/5/2016 at 21:30:

Hvor er det dog super ærgerligt, at denne kvinde ikke er en anelse mere attraktiv. Jeg synes, konceptet er virkelig spændende og dybt interessant på mange plan.

Øv. Måske findes der andre, som tilbyder det samme og forstår mekanismerne fysisk og psykisk???

http://gammeldags-endefuld.dk/terapi.html

Hvor skulle du skamme dig - ingen tvivl du trænger da noget så gevaldigt til en over ordenlig gammeldags endefuld.

 

Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan ikke se, hvorfor jeg skulle skamme mig? Det er en underlig tilbagemelding fra transen.

Starten på tråden her var absolut seriøs og velment. Selv om konceptet ikke indeholder sex eller samleje, så er det - i hvert fald for mig - relativt vigtigt at jeg finder kvinden attraktiv. Så har jeg lettere ved at give slip og modtage.

Konstruktive svar modtages med glæde.

mvh sub

Del dette indlæg


Link til indlæg
serviceM skrev, for 32 minutter siden:

jeg kan ikke se, hvorfor jeg skulle skamme mig? Det er en underlig tilbagemelding fra transen.

Starten på tråden her var absolut seriøs og velment. Selv om konceptet ikke indeholder sex eller samleje, så er det - i hvert fald for mig - relativt vigtigt at jeg finder kvinden attraktiv. Så har jeg lettere ved at give slip og modtage.

Konstruktive svar modtages med glæde.

mvh sub

Smag og behag er heldigvis forskellig , men man skal da ikke skrive nedladende om et menneske man endnu ikke engang har mødt.

Madame Elisabeht

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)
stave fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
serviceM skrev, for 8 timer siden:

jeg gentager gerne: 

Konstruktive svar modtages med glæde.

Så det er konstruktivt at tale nedsettende om mennesker man ikke kænder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg orker ikke en længere diskussion. Det er op ad bakke hele vejen med mudderkastning konstant og kalorietomme argumenter.

Jeg skrev, at det var ærgerligt, hun ikke var en "anelse mere attraktiv." Det er ikke at svine hende til.

Hun er ikke min type og ikke min smag. Synes andre noget andet, jamen så tillykke med det. Men jeg giver hende en hel del pluspoint for at være kreativ med hendes koncept, som både er nyt og originalt på samme tid. Det er godt gået og vidner om noget mellem ørerne og en indsigt i fysiske kontra psykiske mekanismer. Jeg ønsker hende al held og lykke og umådelig succes. Når jeg læser indlæg herinde, kan jeg jo se, behovet er stort og en uudnyttet niche har nu set dagens lys ;-) Jeg håber, flere seriøse piger/kvinder har mod på at afprøve et koncept i samme stil.

Ned på jorden igen. Hvor mange herinde tænder på en overvægtig kvinde over 60 år, som tilfældigvis er blind, hvilket indebærer at makeup og hår nok er en udfordring? Get real. Det er ikke en tilsvining. Jeg konstaterer bare fakta, og det kan lyde hårdt. Det er jeg helt enig i. Men jeg kan ikke ændre på fakta.

Og jonnyjazz, tak for at bevise og understrege pointen med "konstruktivt svar" på mit forrige indlæg. Husk stavepladen næste gang. JA, dét var til gengæld nedsættende!

Tråd slut. (admin er velkommen til at slette denne tråd, som nu handler om noget helt andet - sådan som det desværre går med mange indlæg.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...