Hop til indhold
Tyrndur

Flere fyre om en GP

Recommended Posts

hej fyre

 

Jeg ved ikke om dette er stedet at søge efter det, men ellers må I gerne pege mig i den rigtige retning ;)

Jeg er en ung fyr i starten af 20'erne, der godt kunne tænke mig at dele en GP med en-to andre fyre. Jeg tænker det kunne være super frækt, og måske lige skridtet under et i gangbang, hvor der står en master og styrer slagets gang. Hvis I er friske så skriv her eller pm mig, så finder vi ud af noget. 

Tænker det kunne være sjovt, hvis vi alle er ca. samme højde og drøjde, så ca. 175-180 høj, normal bygning og i starten af 20'erne

I forhold til pige, så er nogle friske piger fra forummet her velkomne til at byde ind og ellers tænker jeg en ung, petit (for det er min type ;) ), er åben for forslag, men har også nogen i tankerne :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne også være interesseret. Jeg er dog i den anden ende af 20erne.

I øvrigt - Sjælland?

Redigeret af gabriel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Græskelskende Clara

det lyder super frækt ....jeg stiller gerne op til leg sf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænkte umiddelbart københavnsområdet om halvanden uges tid.

Fedt at der er interesse!

Det jeg selv søger er ligesindet unge. Er selv 24, men det er jo lige før  vi kan lave en større fest ud af det, der er også et par stykker, der har skrevet direkte til mig. 

 

Umiddelbart tænker jeg at leje os ind et sted og få en pige ud eller på bordel. En time eller to, alt efter, hvor længe folk regner med de kan holde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...