Hop til indhold
Guest Spooney

Busty Duo - Herning

Recommended Posts

Tænkte jeg nok - tror jeg holder øje med danske piger i stedet. De er lidt dyrere, men man får hvad man betaler for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 11 timer siden:

Nogen der har erfaringer med antal udløsninger? De er i Aabenraa nu og på baggrund af de gode anmeldelser overvejer jeg et besøg. Har spurgt om hvor mange gange jeg kan  komme på en time, men dette spørgsmål svarer de ikke på, men oplyser blot prisen. Jeg kommer ofte for hurtigt, så vil ikke besøge dem, hvis der kun er en udløsning med i prisen, hvilket jeg frygter lidt med en pris på 1100 for en time inkl. Megafransk... måske man bare skulle vente på der dukker en dansk pige op i området.

Tror prisen for en time er 1400kr, men ved blondinen giver gerne 2 stk udløsninger :-)

hun er super sød, værd god ved dem :-) 

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skrev nu 1.100... men jeg vil da overveje dem en ekstra gang. Pengene er bare små for tiden, så det skal også være det værd :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg havde en super oplevelse med den blonde. Hun var ekstrem indlevende. Og Cindy var også dejlig men det bliver en anden gang. Er ret sikker på du ikke bliver skuffet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har lavet en aftale med cindy imorgen- hun skriver ok til flere udløsninger - hun er dog ikke til anal, men glæder mig sgu til at kneppe hende. Efter hvad jeg kan læse er hun ok med det går lidt hårdt for sig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fulgte de mange gode skriverier, der har været om pigerne, og smuttede forbi Cindy her til formiddag. Det var sandt for dyden en helt igennem udsøgt fornøjelse. Min indtil videre klart bedste oplevelse med en GP. Hun er fantastisk selskab - kuleskør på en dejlig og sexet måde. Og det gør mig ikke spor, at hun insisterer på, at man tager lidt hårdt fat.

Jeg var dagens første kunde, og hele seancen var nær røget i vasken, da hun ikke tog telefonen på aftalte tidspunkt. Jeg ringede forgæves i en lille halv time og var på nippet til at opgive og vende snuden hjem mod Aarhus, da hun endelig svarede - hun havde sovet over sig. Hun undskyldte flere gange hendes morgenhår, selvom jeg indædt prøvede at overbevise hende om, at hendes andre features mere end gjorde det op for en lidt uglet frisure. Der var en bagdel og et par fordele, jeg var langt mere optaget af. Man er vel altid lidt spændt på, hvad der gemmer sig på den anden side af døren, når man venter på at blive lukket ind. Det var der bestemt ikke nogen grund til i Cindys tilfælde. Hun er måske ikke identisk med pigen på billederne, men hun er mindst lige så skøn. Lidt klein pige med et par umanerligt dejlige bryster.

Jeg havde bestilt en time og det stod jeg fast på efter mødet. 1400 inkl. superfransk og to gange plus 100 for kys. Deal. Ikke en beslutning jeg på noget tidspunkt fortrød. Hun er fantastisk på lagnet og genial at nusse og lege med. Hun er bestemt ikke en tidsrytter. Jeg kiggede mere på uret end hun gjorde. Jeg var ude efter fem kvarter og det kun fordi jeg skulle nå en frokostaftale i Aarhus. Mine varmeste anbefalinger.

 

Pigerne tager søndag på ferie hjemme i Warszawa, men kommer tilbage til Herning i august.

Spurgte ind til deres duo-priser.

15 - 800

30 - 1600

60 - 2600

Jeg er begyndt at spare op.

Redigeret af Alcacer
Havde glemt det med tiden - ret vigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vikingekongen skrev, den 9. juli 2016 at 22:42:

har lavet en aftale med cindy imorgen- hun skriver ok til flere udløsninger - hun er dog ikke til anal, men glæder mig sgu til at kneppe hende. Efter hvad jeg kan læse er hun ok med det går lidt hårdt for sig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja.  Jeg kan love dig for at Cindys bryster er ægte! 

Redigeret af Klyngen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

 

Drengerøve, gentlemen, gamle grise og liderlige horeunger og eventuelle der falder uden for kategorierne.

Dette er i første omgangbare en ide, men hvordan er stemningen herinde for et GB med disse skønne kvinder? Er der andre end undertegnede, der synes det kunne være det vildeste nogensinde? 

Jeg har IKKE talt med pigerne om det og dee er jo også noget logistik der skal påplads, da jeg ikke synes deres nuværende lejlighed egner sig til formålet, men jeg tænker bare, at det kunne være en oplevelse for livet.

Lad mig høre om nogen er med på idéen? 

Og hvis i er itvivl, så forestil at i tager Cindy bagfra med frit udsyn til Jessy's dansende bryster, da hun var igang med den vildeste cowgirl ;-)

Mvh Spooney 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gaffer skrev, den 6. august 2016 at 12:53:

Er de stadig i landet

Ja. Talte med dem idag. De er her mindst til og med torsdag:-D. Fik desværre ikke spurgt vedr Spooneys fremragende forslag om GB med de to dejligt piger i BustyDuo

Redigeret af Klyngen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...