Hop til indhold

Kender du nogle udlejes sted

Featured Replies

Skrevet

Hej alle 

jeg har en ven som leder efter udlejes et sted i København eller stor København , som kan modtager kunder samt har wc, bad , køkken osv så han kan også bor der mens hun arbejde ... 

Jeg kender ikke mange steder, derfor skriver jeg her og forhører om nogle af jer kender nogle steder eller anbefales, gerne kommer med feedback. Samt send til mig pm evt kontakt info ? 

Der drejer sig om en søde rolig pige som er meget troværdig samt passer godt tingene :) 

jeg håber jeg hører fra jer om råd eller anbefales eller kender sted ? 

Da hun har et sted indtil 6 juni. Så derefter er der desværre udlejes til en anden for længe siden. Og hun vil gerne bliver længere i København ..

Skrevet

airbnb

Skrevet
  • Author

Ja det havde jeg også forslog . Men det er. Ikke let at finder et godt sted eller sted som man kan arbejde som massagepiger samt bor sted samt . Og hvis noget af jer kender præcis steder så lad mig vide det , så kan hun prøver at forhører om ledig i den perioder. 

Tak for dit hjælp vim 

Skrevet

Der i høj grad mangel på steder/værelser til piger i CPH....Det er svært - held og lykke med projektet...

Skrevet
  • Author

Ja rigtig og nogle steder kræves meget høj beløb pr uge. F eks 5800kr pr uge bare for ene room i en slidt klinken . Derfor leder hun efter anden sted med god pris 

Redigeret af biot

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.