Hop til indhold
biot

Kender du nogle udlejes sted

Recommended Posts

Hej alle 

jeg har en ven som leder efter udlejes et sted i København eller stor København , som kan modtager kunder samt har wc, bad , køkken osv så han kan også bor der mens hun arbejde ... 

Jeg kender ikke mange steder, derfor skriver jeg her og forhører om nogle af jer kender nogle steder eller anbefales, gerne kommer med feedback. Samt send til mig pm evt kontakt info ? 

 

Der drejer sig om en søde rolig pige som er meget troværdig samt passer godt tingene :) 

 

jeg håber jeg hører fra jer om råd eller anbefales eller kender sted ? 

 

Da hun har et sted indtil 6 juni. Så derefter er der desværre udlejes til en anden for længe siden. Og hun vil gerne bliver længere i København ..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det havde jeg også forslog . Men det er. Ikke let at finder et godt sted eller sted som man kan arbejde som massagepiger samt bor sted samt . Og hvis noget af jer kender præcis steder så lad mig vide det , så kan hun prøver at forhører om ledig i den perioder. 

 

Tak for dit hjælp vim 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der i høj grad mangel på steder/værelser til piger i CPH....Det er svært - held og lykke med projektet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja rigtig og nogle steder kræves meget høj beløb pr uge. F eks 5800kr pr uge bare for ene room i en slidt klinken . Derfor leder hun efter anden sted med god pris 

Redigeret af biot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...