19 cm glæde 116 Skrevet 29. Maj, 2016 Hej er der nogen der stadigvæk har lenes nr ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Imper 3 Skrevet 29. Maj, 2016 desværre. det jeg har virker ikke mere =(, hvis nogen skulle have det ville jeg gerne have fingere i det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 29. Maj, 2016 Ja jo fik det for et stykke tid siden,,, prøv PM . kontakter lige Lene og hører om jeg må give nr, videre!!! Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 30. Maj, 2016 Hvem er det nu liiiige Lene er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 108 Skrevet 30. Maj, 2016 Sexeren skrev, for 20 timer siden: Ja jo fik det for et stykke tid siden,,, prøv PM . kontakter lige Lene og hører om jeg må give nr, videre!!! Sexeren Smid gerne en pm til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 31. Maj, 2016 Jeg har skrevet til administrator, om jeg må videregive Lenes nr i PM. har tilladelse fra Lene til at videregive nummeret. sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Esbjergdreng Skrevet 31. Maj, 2016 Du må også gerne sende mig en PM med Lenes nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elfyr 5 Skrevet 1. Juni, 2016 Du må gerne sende det til mig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 1. Juni, 2016 (edited) Jeg har ikke hørt fra administrator endnu, så snart jeg har fået svar, hører i fra mig. Redigeret 1. Juni, 2016 af Stabilizer Private oplysninger slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Esbjergdreng Skrevet 2. Juni, 2016 Ser frem til at høre fra dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamdenfrække 0 Skrevet 2. Juni, 2016 Jeg modtager også meget gerne den gode Lenes telefonnr. i pb'en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilfinger2 41 Skrevet 2. Juni, 2016 Hvad kan hun siden hun er så populær....??? har hun store bryster,,,?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olsen71 10 Skrevet 4. Juni, 2016 Halløjsa Ønsker gerne nr på Lene da jeg har haft nogle hygge timer med hende før men desværrer har mistet hendes nr Forsat god weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 11. Juni, 2016 Lenes nr, bliver ikke oplyst her. men prøv PM. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym1 0 Skrevet 13. Juni, 2016 Hej jeg vil også gerne bede om Lenes nummer, det jeg har virker ikke mere på forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 14. Juni, 2016 Lene er fortsat på OUH, og der går nok 14 dage inden hun kommer hjem. En nerve i ryg/balle genere hende kraftig. God bedring til Lene Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg