Hop til indhold
Guest Frække Ida

J søger en SØD pige...

Recommended Posts

Guest Frække Ida

Hejsa piger og drenge (mest piger ;-)).

J har arbejdet solo siden start, dog lige m et par enkelte undtagelser, hvor j har afhold GB, men i alle tre tilfælde har j været "uheldig" (misforstå mig ikke) m pigerne.

J mener, vi har ikke haft samme mening omkring "ydelser" (hader d ord! :-(), priser, grænser osv, men vigtigst af alt for mig, har de ikke været gamle nok og bare den mindste smule t piger :?

D medfører jo selvfølgelig, at vi (efter min mening) ikke kan afholde et ordenligt GB.

J ikke selv lesbisk, nok mere biseksuel, men m hæld t narrestreger, og dem r der jo flest af m drengene, men j mener absolut at d et kick, hvis pigerne også leger m hinanden 8-)  

Derfor søger j nu en pigelegekammerat, som ik kun tør lege m drenge.

J får utroligt mange ønsker om dobbelt besøg, 4-kanter etc, og j bider tånegle og krummer tæer, hver gang j må afvise et sådan ønske, da d rent faktisk tænder mig, og j elsker alt, hva der r sjovt, og j ik har prøvet før :shock:

MEEEN j har ikke mødt en pige, som opfylder mine ønsker omkr et samarbejde :?

J søger en pige, som ku være int i samarbejde omkr GB, privatbesøg, hva nu end de fromme og dydige mænd har af små, uartige ønsker 8-), en pige, som j ka arbejde sammen m og STOLE på! 

En pige, som j selv, frivilligt har valgt faget som en levevej, r stolt af sin titel og ser på den m glæde og ikke som en øv-ska-vi-nu-bolle-igen-forpligtelse, men som ser på sin titel også som en hobby :-) En pige, som ik lever et dobbeltliv. (Vi lever vel selvsagt alle et dobbeltliv på et eller andet plan ;-))

Tyk, tynd, store bryster, små bryster NO PROBLEM, bare hun r Kvinde, har ben i næsen (ik for mange, så bli'r j bange! :-o), r m på sjov og ik r bange for at lege m piger  ;-) 

Dette indlæg r på INGEN måde kritik af nogen eller en optakt t en debat omkr os piger og vores valg m vores branche osv, blot en lille "for-sjov" efterlysning krydret m et par små-ønsker ;-)

Håber at høre lyd ;-) 

K Ida. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
Frække Ida skrev, for 2 timer siden:

Hejsa piger og drenge (mest piger ;-)).

J har arbejdet solo siden start, dog lige m et par enkelte undtagelser, hvor j har afhold GB, men i alle tre tilfælde har j været "uheldig" (misforstå mig ikke) m pigerne.

J mener, vi har ikke haft samme mening omkring "ydelser" (hader d ord! :-(), priser, grænser osv, men vigtigst af alt for mig, har de ikke været gamle nok og bare den mindste smule t piger :?

D medfører jo selvfølgelig, at vi (efter min mening) ikke kan afholde et ordenligt GB.

J ikke selv lesbisk, nok mere biseksuel, men m hæld t narrestreger, og dem r der jo flest af m drengene, men j mener absolut at d et kick, hvis pigerne også leger m hinanden 8-)  

Derfor søger j nu en pigelegekammerat, som ik kun tør lege m drenge.

J får utroligt mange ønsker om dobbelt besøg, 4-kanter etc, og j bider tånegle og krummer tæer, hver gang j må afvise et sådan ønske, da d rent faktisk tænder mig, og j elsker alt, hva der r sjovt, og j ik har prøvet før :shock:

MEEEN j har ikke mødt en pige, som opfylder mine ønsker omkr et samarbejde :?

J søger en pige, som ku være int i samarbejde omkr GB, privatbesøg, hva nu end de fromme og dydige mænd har af små, uartige ønsker 8-), en pige, som j ka arbejde sammen m og STOLE på! 

En pige, som j selv, frivilligt har valgt faget som en levevej, r stolt af sin titel og ser på den m glæde og ikke som en øv-ska-vi-nu-bolle-igen-forpligtelse, men som ser på sin titel også som en hobby :-) En pige, som ik lever et dobbeltliv. (Vi lever vel selvsagt alle et dobbeltliv på et eller andet plan ;-))

Tyk, tynd, store bryster, små bryster NO PROBLEM, bare hun r Kvinde, har ben i næsen (ik for mange, så bli'r j bange! :-o), r m på sjov og ik r bange for at lege m piger  ;-) 

Dette indlæg r på INGEN måde kritik af nogen eller en optakt t en debat omkr os piger og vores valg m vores branche osv, blot en lille "for-sjov" efterlysning krydret m et par små-ønsker ;-)

Håber at høre lyd ;-) 

K Ida. 

 

 

Tror vi er flere der har det på samme måde som dig.

Bliver også tit spurgt om jeg evt. arbejder sammen med en anden Q så man kunne få to :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lidt ny i det men er da også blevet spurgt om man leger sammen med andre GP'er, må desværre sige jeg ikke er erfaren men at jeg er rigtig rigtig nysgerrig selv :x 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
modenelsker skrev, 1 time siden:

Hej Ida. Er du sød og skrive i hele ord så vi "gamle" også kan følge med;-)

:-D Den har "J" fået før!

Har prøvet, dur ik :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne godt være med på tanken om et samarbejde - flere GPere om en eller flere mænd i like, men er desværre ikke med på pige-delen, sorry. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
StudineMILF skrev, for 9 timer siden:

Jeg leger også gerne med på Sjælland men desværre er jeg ikke til piger ;-)

Jamen søde, du behøver jo heller ikke at "være til" piger, d j jo heller ik som sådan, vi ska jo bare ku lege sammen alle sammen :-) 

D jo fedest, hvis vi alle bare ka føle os fri t at gøre lige præcis, hva der sku falde os ind.

Stemningen kan jo føre i den retning, eller også kan den ik, men j v have d godt og behageligt v at vide, at vi piger også ka behage hinanden, uden at sku føle ubehag ved d. 

Faktisk r d dejligt at blive berørt af en kvinde i ny og næ, da hun rent faktisk har en blid og mere følsom og blød hånd, og hun v jo selv, hvor og hvordan d føles ;-) 

Men altså stadig ingen fangst drenge, leder stadig...:?

Og t dig @StudineMILF, PIV! :-( (grædesmiley)

K Ida

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 8 minutter siden:

Jamen søde, du behøver jo heller ikke at "være til" piger, d j jo heller ik som sådan, vi ska jo bare ku lege sammen alle sammen :-) 

D jo fedest, hvis vi alle bare ka føle os fri t at gøre lige præcis, hva der sku falde os ind.

Stemningen kan jo føre i den retning, eller også kan den ik, men j v have d godt og behageligt v at vide, at vi piger også ka behage hinanden, uden at sku føle ubehag ved d. 

Faktisk r d dejligt at blive berørt af en kvinde i ny og næ, da hun rent faktisk har en blid og mere følsom og blød hånd, og hun v jo selv, hvor og hvordan d føles ;-) 

Men altså stadig ingen fangst drenge, leder stadig...:?

Og t dig @StudineMILF, PIV! :-( (grædesmiley)

K Ida

 

Tak smukke og :-( (grædesmiley)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Good Fun skrev, den 29/5/2016 at 19:30:

Tror J ik på :)

:-o  Grrr!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna

Skal man have prøvet det før? :blink: Og hvad er gammel nok?

 

- curious as fuck! 

Redigeret af Danske Nanna

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

Hvis I to (Ida og Nanna) skal lege sammen, så vil jeg sådan jævnt gerne se på/lege med. Guderne skal vide at jeg nok får en blodprop forskyldt af en overdosis lækre kvindfolk, men så dør jeg i der mindste mens jeg vrinsker af fryd og med et smil der skal opereres væk ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...