Hop til indhold
holstebronx

Problemer med login på Explorer

Recommended Posts

Guest Tatra

Klik et par gange eller tre på Forum-knappen først, så kører det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aha det prøver jeg, men jeg rendte ind i en time out... 3 minutter tilbage. 

Desuden har jeg oplevet at hvis jeg logger af op telefonen, så logger den også af på computeren. 

Tidligere kunne man multi taske på forskellige platforme. 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Der kom en større opdatering til forum-softwaren fornyligt, som har givet andre problemer. Jeg undersøger det lige på Mandag.

Mvh. Maya

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg har haft problemer med at logge på med Safari, systemet ville ikke logge mig ind trods korrekt brug af brugernavn og adgangskode 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag kan på Windows 10 icke logga in med vare sige Edge, Internet Explorer elle Firefox.  Tack och lov fungerar inloggning på min iPad - för tillfället.

I går fungerade inloggningen åtminstone i Firefox.

 

Har ni som hanterat webbplatsen någonsin hört talas om vad en 'Sandkasse' inom IT är för något?    En testmiljö, där man testar ny kod innan man sätter den i drift...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Søren Brun skrev, for 7 minutter siden:

Firefox fungerer upåklageligt, som sædvanligt.

Også Chrome. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand
Lillemand skrev, for 11 timer siden:

Jag kan på Windows 10 icke logga in med vare sig Edge, Internet Explorer elle Firefox.  Tack och lov fungerar inloggning på min iPad - för tillfället.

I går fungerade inloggningen åtminstone i Firefox.

 

Har ni som hanterat webbplatsen någonsin hört talas om vad en 'Sandkasse' inom IT är för något?    En testmiljö, där man testar ny kod innan man sätter den i drift...

Jag tar med tvekan tillbaka mitt klagomål avs Firefox.  Det fungerar hos mig igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Det virker som om at der har været nogle driftsproblemer på serveren, som virker til at være løst. Oplever i stadig problemet med at logge ind stadig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Udvikler skrev, 1 time siden:

Det virker som om at der har været nogle driftsproblemer på serveren, som virker til at være løst. Oplever i stadig problemet med at logge ind stadig?

Ja - man bliver først logget ind, når man klikker på forum eller en tråd. Jeg vælger dog forum, for lige at få et overblik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Jeg kan desværre ikke genskabe det. 

Beskriv venligst trinvis hvad du gør når du oplever problemet. Lige fra du åbner en bestemt browser til du støder ind i problemer. Husk at nævne navnet på browseren og evt. versionsnummeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Udvikler skrev, for 34 minutter siden:

Jeg kan desværre ikke genskabe det. 

Beskriv venligst trinvis hvad du gør når du oplever problemet. Lige fra du åbner en bestemt browser til du støder ind i problemer. Husk at nævne navnet på browseren og evt. versionsnummeret.

Jo en ting mere. 

I min indbakke står der

at jeg har brugt - 4500% plads tror jeg det hentyder til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Udvikler skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan desværre ikke genskabe det. 

Beskriv venligst trinvis hvad du gør når du oplever problemet. Lige fra du åbner en bestemt browser til du støder ind i problemer. Husk at nævne navnet på browseren og evt. versionsnummeret.

Jeg bruger explorer og windows10. Når jeg åbner EG er jeg ikke logget ind, men er det når jeg klikker på en tråd eller andet. Klikker som tidligere nævnt på forum for at få et overblik og er dermed også logget ind - UDEN at have tastet brugernavn eller adgangs kode.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 9 timer siden:

Jeg bruger explorer og windows10. Når jeg åbner EG er jeg ikke logget ind, men er det når jeg klikker på en tråd eller andet. Klikker som tidligere nævnt på forum for at få et overblik og er dermed også logget ind - UDEN at have tastet brugernavn eller adgangs kode.

Safari på både min iPhone og Mac gør det samme. Begge er på nyeste opdatering. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...