Hop til indhold
Brutus

Mr-før og Mr-efter

Recommended Posts

Brutus skrev, for 7 timer siden:

I Travbladet er der en annonce som tilbyder mænd at få en "superform" på få uger.
Der er et før- og et efter-billede.
Hvem er mest attraktiv: Mr-før eller Mr-efter?

annonce.jpg

Jeg  er til kramme bamser og hårde bøffer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen er der slet ikke nogle, som tænder på mig og Arnold Schwarzenegger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
GFE MILF skrev, for 3 timer siden:

Den model, du taler for går jeg 100% med på. Selvom BÅDE mænd og kvinder kan være attraktive uanset shape and size. Det er personligheden, smilet og glimtet i øjnene, som tæller/tænder.

Jamen, jeg er helt enig, søde..

Det var bare for at sige, at det kropsideal jeg selv stræber efter i min træning ligger et sted midt imellem foto 1 og foto 2. Med indre skønhed trumfer selvfølgelig ydre skønhed til enhver tid. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vanderbilt skrev, den 28. maj 2016 at 17:44:

Jamen, jeg er helt enig, søde..

Det var bare for at sige, at det kropsideal jeg selv stræber efter i min træning ligger et sted midt imellem foto 1 og foto 2. Med indre skønhed trumfer selvfølgelig ydre skønhed til enhver tid. :)

Tænk, det er jeg virkelig glad for, at du synes.

Jeg er absolut velholdt, men min hverdag tillader pt. Ikke den mængde træning/sportslig udfoldelse, som jeg kunne ønske mig. Har haft mere muskelmasse end det er tilfældet lige nu, så er det jo godt, at jeg også holder af mit udseende, når musklerne er knapt så tonede og fremtrædende. Nogen, der har nogle fri timer, som jeg kan overtage - bare sådan lige op til 27 timer i døgnet, så tror jeg lige, at jeg kan klemme 3-4 timers træning ind på ugebasis. Drømmescenarie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
GFE MILF skrev, for 3 timer siden:

Tænk, det er jeg virkelig glad for, at du synes.

Jeg er absolut velholdt, men min hverdag tillader pt. Ikke den mængde træning/sportslig udfoldelse, som jeg kunne ønske mig. Har haft mere muskelmasse end det er tilfældet lige nu, så er det jo godt, at jeg også holder af mit udseende, når musklerne er knapt så tonede og fremtrædende. Nogen, der har nogle fri timer, som jeg kan overtage - bare sådan lige op til 27 timer i døgnet, så tror jeg lige, at jeg kan klemme 3-4 timers træning ind på ugebasis. Drømmescenarie.

En rask tur i 'høet' kvalificerer vel også som træning, hvis ellers man går tilpas meget til makronerne? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vanderbilt skrev, den 28. maj 2016 at 21:20:

En rask tur i 'høet' kvalificerer vel også som træning, hvis ellers man går tilpas meget til makronerne? ;)

;-) Det kan du ha ganske ret i. Sund motion. Er dog ikke den kampsvedende type. Bliver højst en smule ekstra fugtig og kropstemperaturen stiger. Der skal en lang cykeltur på landevej eller en runde på spinningcyklen til, for at svende ligefrem drypper.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
GFE MILF skrev, for 2 minutter siden:

;-) Det kan du ha ganske ret i. Sund motion. Er dog ikke den kampsvedende type. Bliver højst en smule ekstra fugtig og kropstemperaturen stiger. Der skal en lang cykeltur på landevej eller en runde på spinningcyklen til, for at svende ligefrem drypper.

'..en smule ekstra fugtig...' 

Det satte så lige fantasien i gang.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanderbilt skrev, for 12 minutter siden:

'..en smule ekstra fugtig...' 

Det satte så lige fantasien i gang.. ;)

Du en bandit Vanderbilt og du skal vidst snart have en tur i høet :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
StudineMILF skrev, for 6 minutter siden:

Du en bandit Vanderbilt og du skal vidst snart have en tur i høet :-P

Yes ma'am! Hvis du slæber din labre popo til midtjylland, så skal jeg nok skaffe høet! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
StudineMILF skrev, for 4 minutter siden:

Det tager jeg da med hjemmefra Sydsjælland af søde :P

'StudineMILF.. nu med eget hø'

Tror det bliver en succes; jeg er i hvert fald solgt! :)

Redigeret af Vanderbilt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan noget med vægt og træning er sku heller ikke nemt.. Hvis jeg tager sådan en vægt ting der tjekker bodyage og fedtprocent og alting så siger den jeg er 6,1% undervægtig og burde veje 48 kilo men jeg er ikke åleslank.. Heller ikke stor.. Jeg har bestemt til gaden men også til gården.. Hahaha.. Og der er også et par håndtag.. Selvom jeg kun vejer 45 kilo.. Det hjælper nok også at jeg kun er 150 cm høj.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Sådan noget med vægt og træning er sku heller ikke nemt.. Hvis jeg tager sådan en vægt ting der tjekker bodyage og fedtprocent og alting så siger den jeg er 6,1% undervægtig og burde veje 48 kilo men jeg er ikke åleslank.. Heller ikke stor.. Jeg har bestemt til gaden men også til gården.. Hahaha.. Og der er også et par håndtag.. Selvom jeg kun vejer 45 kilo.. Det hjælper nok også at jeg kun er 150 cm høj.. Hahaha.. 

 

Jeg blev engang vejet på sådan en vægt der kan måle fedt% og han sagde at man skulle tage flere målinger, jeg fik så taget 2, men der var 6% forskel på de 2 målinger :blink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

De ser da nogen lunde ens ud :) 

Jeg fik at vide at faktorer som, hvor ofte man træner, bliver man vejet før eller efter træning, har man drukket vand osv. at det spiller ind på målingen.

Og åbenbart også hvis man måler 2 gange lige efter hinanden i mit tilfælde.

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 21 minutter siden:

 

De ser da nogen lunde ens ud :) 

Jeg fik at vide at faktorer som, hvor ofte man træner, bliver man vejet før eller efter træning, har man drukket vand osv. at det spiller ind på målingen.

Og åbenbart også hvis man måler 2 gange lige efter hinanden i mit tilfælde.

 

Jeg træner hver dag.. I to timer.. Men er på ingen måde fitnesstrænet.. 

Jeg er ikke så meget inde i det der måling noget.. Har altid bare vejet de der 45 kilo.. Træner kun fordi det giver mere overskud og glæde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Jeg træner hver dag.. I to timer.. Men er på ingen måde fitnesstrænet.. 

Jeg er ikke så meget inde i det der måling noget.. Har altid bare vejet de der 45 kilo.. Træner kun fordi det giver mere overskud og glæde..

Hver dag ? puha :D 

Men ja det skulle jo give velvære :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
JenniferRomantica skrev, for 23 timer siden:

Yay.. Nu det tomt igen og alt virker.. Hehe..

 

Jeg forstår ikke den her træng som de fleste hunkønsvæsner til at nedgøre andre kvinder.. Jeg synes ikke man bliver hverken mere eller mindre kvinde ved at kunne lide den ene kropstype frem for den anden.. Det samme med alle de der" bones are for dogs bla bla bla".. Okay så fordi jeg er tynd så er mænd forkerte hvis de synes jeg er attraktiv.? Eller "rigtige kvinder har former" igen så er jeg ikke en rigtig kvinde fordi jeg er slank.? Jeg fatter ikke hvorfor man skal gøre alle andre end en selv forkerte.? Hvorfor ikke bare være glad for forskelligheden og variationen.? Hmm.. Kan vi ikke bare alle elske hinanden og det vi hver især står for og bringer til bordet.?

 

Hahaha.. Måske jeg burde være født i 60'erne.. 

 

Knus Jennifer 

ABSOLUT enig @JenniferRomantica! Men din forståelse af min kommentar r mislykket:

Når j skriver KVINDER m stort og IKKE piger, r d på ingen måde nedgørelse af NOGEN piger af NOGEN slags.

Absolut hjerteskærende at blive opfattet på den måde :?, men tak! ;-)

Nej, j mener blot og simpelt kvinder aldersmæssigt, som r færdig m teenage årene, 20'erne og måske 30'erne, som har set og rørt v forskellige "slags" mænd (tykke, tynde, korte, lange, behårede, fregnede...), og som r kommet frem t en konklusion af hva, som tænder dem.

J ka ik se, hvordan en kvindes/piges kvindelighed ka vurderes på hendes kropsbygning. 

J selv en Kvinde (nogengange ;-)), og en petit en af slagsen, og j bliver absolut BØRNEHAVE FORNÆRMET, hvis nogen skulle kalde mig mindre kvinde af den grund.

K Ida.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
StudineMILF skrev, for 22 timer siden:

Her tabte du mig altså lidt Jennifer. Hvem nedgør andre kvinder ??? Du må have læst forkert unge dame :-)

Tnx Girl! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
DETH skrev, for 21 timer siden:

Såååå, nu må vi hellere komme tilbage på sporet igen.... :D 

NEJ! NEJ!! NEJ!!!!!... :-D 

Feeed søndagshygge :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Vanderbilt skrev, for 13 timer siden:

'StudineMILF.. nu med eget hø'

Tror det bliver en succes; jeg er i hvert fald solgt! :)

Den r hjemme her i Jylland! :-D 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
Frække Ida skrev, for 2 minutter siden:

Den r hjemme her i Jylland! :-D 

Hvis man nu er helt SYG efter en tur i høet med StudineMILF, er det så det man kalder 'høfeber'? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vanderbilt skrev, den 29. maj 2016 at 11:02:

Hvis man nu er helt SYG efter en tur i høet med StudineMILF, er det så det man kalder 'høfeber'? ;)

Skraldgriner. Du har vist liiiiiige opfundet en ny 'sygdom', kære Vanderbilt. Så vil høfeber lige pludselig ikke være en gene, men en fornøjelse... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
GFE MILF skrev, Lige nu:

Skraldgriner. Du har vist liiiiiige opfundet en ny 'sygdom', kære Vanderbilt. Så vil høfeber lige pludselig ikke være en gene, men en fornøjelse... 

Når man har 'høfeber', kan man godt være en 'hård nyser'.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...