Hop til indhold
Brutus

Mr-før og Mr-efter

Recommended Posts

I Travbladet er der en annonce som tilbyder mænd at få en "superform" på få uger.
Der er et før- og et efter-billede.
Hvem er mest attraktiv: Mr-før eller Mr-efter?

annonce.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 36 minutter siden:

I Travbladet er der en annonce som tilbyder mænd at få en "superform" på få uger.
Der er et før- og et efter-billede.
Hvem er mest attraktiv: Mr-før eller Mr-efter?

annonce.jpg

nøjes med 11 uger -så er den lige i skabet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Gad vide hvad der er sket med Mr-efters fliser (under venstre arm).. Arme mand, der efter sit vægttab nu skal have fat i en murer!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 54 minutter siden:

I Travbladet er der en annonce som tilbyder mænd at få en "superform" på få uger.
Der er et før- og et efter-billede.
Hvem er mest attraktiv: Mr-før eller Mr-efter?

annonce.jpg

Jeg siger også før. Tænder ikke på alt for trænede mænd men derimod en dejlig rar en af slagsen :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

Flere og flere KVINDER (ikke piger!) tænder rent faktisk på "far"kroppen, j en af dem ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Før helt klart.. Jeg er ikke til de vildt trimmede.. 

Vi må ses ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 8 minutter siden:

 

AlfaN skrev, for 8 minutter siden:

Vi må ses ;-)

Synes jeg da bestemt lyder som en herlig idé;-)

Jeg er bare sindssyg dårlig til det her kommentar system.. Hahaha.. Sorry at det ser ud som om jeg har citeret dig to gange.. Er normalt ikke så blond.. Promise..

 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 43 minutter siden:

 

AlfaN skrev, for 43 minutter siden:

 

Redigeret af JenniferRomantica
Uanset hvad jeg gør så ser mit kommentar felt sådan her ud.. Hvad sker der.? Haha.. Er lidt blond til jeres kommentar system..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 2 timer siden:

Flere og flere KVINDER (ikke piger!) tænder rent faktisk på "far"kroppen, j en af dem ;-) 

Yay.. Nu det tomt igen og alt virker.. Hehe..

 

Jeg forstår ikke den her træng som de fleste hunkønsvæsner til at nedgøre andre kvinder.. Jeg synes ikke man bliver hverken mere eller mindre kvinde ved at kunne lide den ene kropstype frem for den anden.. Det samme med alle de der" bones are for dogs bla bla bla".. Okay så fordi jeg er tynd så er mænd forkerte hvis de synes jeg er attraktiv.? Eller "rigtige kvinder har former" igen så er jeg ikke en rigtig kvinde fordi jeg er slank.? Jeg fatter ikke hvorfor man skal gøre alle andre end en selv forkerte.? Hvorfor ikke bare være glad for forskelligheden og variationen.? Hmm.. Kan vi ikke bare alle elske hinanden og det vi hver især står for og bringer til bordet.?

 

Hahaha.. Måske jeg burde være født i 60'erne.. 

 

Knus Jennifer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Yay.. Nu det tomt igen og alt virker.. Hehe..

 

Jeg forstår ikke den her træng som de fleste hunkønsvæsner til at nedgøre andre kvinder.. Jeg synes ikke man bliver hverken mere eller mindre kvinde ved at kunne lide den ene kropstype frem for den anden.. Det samme med alle de der" bones are for dogs bla bla bla".. Okay så fordi jeg er tynd så er mænd forkerte hvis de synes jeg er attraktiv.? Eller "rigtige kvinder har former" igen så er jeg ikke en rigtig kvinde fordi jeg er slank.? Jeg fatter ikke hvorfor man skal gøre alle andre end en selv forkerte.? Hvorfor ikke bare være glad for forskelligheden og variationen.? Hmm.. Kan vi ikke bare alle elske hinanden og det vi hver især står for og bringer til bordet.?

 

Hahaha.. Måske jeg burde være født i 60'erne.. 

 

Knus Jennifer 

I er alle (for det meste) pisse dejlige, uanset størrelse og alder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Yay.. Nu det tomt igen og alt virker.. Hehe..

 

Jeg forstår ikke den her træng som de fleste hunkønsvæsner til at nedgøre andre kvinder.. Jeg synes ikke man bliver hverken mere eller mindre kvinde ved at kunne lide den ene kropstype frem for den anden.. Det samme med alle de der" bones are for dogs bla bla bla".. Okay så fordi jeg er tynd så er mænd forkerte hvis de synes jeg er attraktiv.? Eller "rigtige kvinder har former" igen så er jeg ikke en rigtig kvinde fordi jeg er slank.? Jeg fatter ikke hvorfor man skal gøre alle andre end en selv forkerte.? Hvorfor ikke bare være glad for forskelligheden og variationen.? Hmm.. Kan vi ikke bare alle elske hinanden og det vi hver især står for og bringer til bordet.?

 

Hahaha.. Måske jeg burde være født i 60'erne.. 

 

Knus Jennifer 

Her tabte du mig altså lidt Jennifer. Hvem nedgør andre kvinder ??? Du må have læst forkert unge dame :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 12 minutter siden:

I er alle (for det meste) pisse dejlige, uanset størrelse og alder. 

Du nu også lidt dejlig DETH :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 8 minutter siden:

Lidt, meget lidt :lol: 

Din lille røver eller skulle jeg ikke kalde dig dit kælenavn: Vandre Pik ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 11 minutter siden:

Din lille røver eller skulle jeg ikke kalde dig dit kælenavn: Vandre Pik ? :P

Såååå, nu må vi hellere komme tilbage på sporet igen.... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 47 minutter siden:

Her tabte du mig altså lidt Jennifer. Hvem nedgør andre kvinder ??? Du må have læst forkert unge dame :-)

Det var kommentaren "flere og flere KVINDER (ikke piger!)" jeg synes virkede nedladende.. Lidt ligesom de nævnte eksempler.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt

Kunne man ikke finde en gylden middelvej mellem de to fotos? :)

Jeg synes det er ideelt at være lidt mere trimmet og tonet end foto 1, men foto 2 er klart at gå for vidt i min optik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanderbilt skrev, for 8 minutter siden:

Kunne man ikke finde en gylden middelvej mellem de to fotos? :)

Jeg synes det er ideelt at være lidt mere trimmet og tonet end foto 1, men foto 2 er klart at gå for vidt i min optik. 

Hr. Vanderbilt. Jeg vil gøre mit bedste mht at trimme den lidt så den er indbydende men måske jeg sku ha den der hjælp for når jeg barberer skal ALT bare af. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
StudineMILF skrev, for 2 minutter siden:

Hr. Vanderbilt. Jeg vil gøre mit bedste mht at trimme den lidt så den er indbydende men måske jeg sku ha den der hjælp for når jeg barberer skal ALT bare af. :-D

Man får jo helt lyst til at åbne en barbershop for søde MILF's nu.. ;)

Som min første kunde ville du selvfølgelig få en gratis behandling, Frøken StudineMILF.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanderbilt skrev, for 11 minutter siden:

Man får jo helt lyst til at åbne en barbershop for søde MILF's nu.. ;)

Som min første kunde ville du selvfølgelig få en gratis behandling, Frøken StudineMILF.  

Jeg takker og bukker HR. Vanderbilt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vanderbilt skrev, den 28. maj 2016 at 13:30:

Kunne man ikke finde en gylden middelvej mellem de to fotos? :)

Jeg synes det er ideelt at være lidt mere trimmet og tonet end foto 1, men foto 2 er klart at gå for vidt i min optik. 

Den model, du taler for går jeg 100% med på. Selvom BÅDE mænd og kvinder kan være attraktive uanset shape and size. Det er personligheden, smilet og glimtet i øjnene, som tæller/tænder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...