Hop til indhold

Hotwife søger pik

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har været på besøg hos hende ??? prisen er godt nok høj for en halv time , men kunne jo være at hun var helt fantastisk.

Link.    https://annoncelight.dk/showad/207684

Redigeret af QivitoQ
Er der nogen der har været hos hende ?? -er ikke en fyldestgørende overskrift

Skrevet
  • Author

Kan det virkelig være rigtigt at der ikke er nogen der har været inde hos hende ???

Skrevet
bakkely skrev, for 1 time siden:

Kan det virkelig være rigtigt at der ikke er nogen der har været inde hos hende ???

Du har åbenbart ikke været der. Hvad med at sætte i gang - og så fortælle os andre om sagen?

Skrevet
  • Author

jaaaa joooo det er selvfølgelig en mulighed , men tænkte bare at 1600 kr. som hun skrev det kostede for 1/2 time , var en noget hamper pris :shock: men hvis nogle havde prøvet hende og hun nu var helt fantastisk kunne jeg godt finde på det.

Skrevet
bakkely skrev, for 9 timer siden:

jaaaa joooo det er selvfølgelig en mulighed , men tænkte bare at 1600 kr. som hun skrev det kostede for 1/2 time , var en noget hamper pris :shock: men hvis nogle havde prøvet hende og hun nu var helt fantastisk kunne jeg godt finde på det.

hvis hun tager 1600 for 30 min så bliver det ikke mig der tager til hende :-(

Skrevet

Hun er SLET ikke min type, og slet ikke til den pris (ikke at det ændre min preference for piger/look)

Så, tror du selv skal op på hesten, men 1600.- for at møde hende der, nej tak ;-)

Skrevet
  • Author

Ja kan godt se at der må jeg jo nok enten glemme hende eller også må jeg betale hvad det koster for at få stillet min nysgerrighed.

Kan se hun har fjernet prisen på en halv time :-D  så måske det kniber med at få kunder til butikken.

Skrevet

Jeg har set flottere bryster end de der, hvis jeg skal være helt ærlig.............. :-/

• 5 years later...
Skrevet

Nogen der har fået besøgt hende ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.