Hop til indhold
Casper Chr

Erfaringer med Liderlige Naomi?..

Recommended Posts

Guest mature man

En pudsig prisstruktur hun har – der er priser på ydelserne, men ikke på tiden bortset fra telefonsex – betyder det at man kan få dansk med kondom i en time til 800 kr.;-)


Men ellers har hun da et ret stort udbud af ydelser.:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har den erfaring, at når man ankommer til aftalt sted, så forlanger hun penge forud.

Så jeg skriver bare kommentaren her og kører videre til noget, som måske kan bruges som erstatning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Den grå skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har den erfaring, at når man ankommer til aftalt sted, så forlanger hun penge forud.

Det er vel ret almindeligt – når man kommer til “horehuset” :-D – aftaler man ydelsen og betaler ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, når man møder pigen irl.

Jeg blev bedt om at betale 300 via mobile pay før mødet, så jeg mødte hende ikke

Redigeret af Den grå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Den grå skrev, for 13 minutter siden:

Ja, når man møder pigen irl.

Jeg blev bedt om at betale 300 via mobile pay før mødet, så jeg mødte hende ikke

ok sådan havde jeg ikke forstået dit indslag  du skriver "når man ankommer til aftalt sted" – men naturligvis betaler man ikke forud ;) – tak for advarslen :)

Men som jeg har skrevet tidligere  har hun en mærkelig prisstruktur  – der bør alarmlamper blinke ;)

Redigeret af mature man
tilføjelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...