reknas 942 Skrevet 27. Maj, 2016 https://annoncelight.dk/showad/208296 Så kom dagen endelig hvor Ida var i Vejle, og jeg ligeså. Endnu engang en forrygende dejlig oplevelse med en sød, smuk, fræk og dejlig pige. Ida har et smittende humør, en udstråling der er unik, hendes blå øjne der bare kikker på en med et blik der siger leg med mig, slik mig, knep mig, gør som du vil. Det gjorde jeg så efter bedste evne, Ida tog imod, Ida ydede, Ida grinte og Ida og jeg lå og puttede sammen efterfølgende. De 30 min gik hurtigt, men de gik til gengæld godt. Jeg fik en på opleveren, en oplevelse der sætter sig i ens bevidsthed, bare tanken om Ida gør mig glad. Ida er en funklende stjerne, på en himmel der bliver lys, når man træder ind i Idas univers. Tak super dejlige tøs. Vi ses forhåbentlig snart igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 27. Maj, 2016 Cagetheelephant skrev, for 32 minutter siden: Der er mange dejlige og positive anmeldelser af @Frække Ida. Hun har dog også en fejl, som alt for ofte glemmes, når hun anmeldes. Hvilket er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 27. Maj, 2016 Cagetheelephant skrev, for 45 minutter siden: Hun er ikke på Sjælland Hun har bare at holde sig væk fra Capone-øen. Hun kan jo blive slået ihjel derovre, for fanden. Næh, hun skal blive på den sikre side af grænsen/broen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 28. Maj, 2016 reknas skrev, for 13 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/208296 Så kom dagen endelig hvor Ida var i Vejle, og jeg ligeså. Endnu engang en forrygende dejlig oplevelse med en sød, smuk, fræk og dejlig pige. Ida har et smittende humør, en udstråling der er unik, hendes blå øjne der bare kikker på en med et blik der siger leg med mig, slik mig, knep mig, gør som du vil. Det gjorde jeg så efter bedste evne, Ida tog imod, Ida ydede, Ida grinte og Ida og jeg lå og puttede sammen efterfølgende. De 30 min gik hurtigt, men de gik til gengæld godt. Jeg fik en på opleveren, en oplevelse der sætter sig i ens bevidsthed, bare tanken om Ida gør mig glad. Ida er en funklende stjerne, på en himmel der bliver lys, når man træder ind i Idas univers. Tak super dejlige tøs. Vi ses forhåbentlig snart igen. "Forhåbentlig"??? Ku ik finde d ord i ordbogen! ONLY GOD KNOWS hva vi grinte af, men du sød, blid og sjov, og enhver der skulle have set på, ville heller ik ha fattet en brik! Du simpelthen bare herlig! Kys sødeste @reknas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 28. Maj, 2016 reknas skrev, for 14 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/208296 Så kom dagen endelig hvor Ida var i Vejle, og jeg ligeså. Endnu engang en forrygende dejlig oplevelse med en sød, smuk, fræk og dejlig pige. Ida har et smittende humør, en udstråling der er unik, hendes blå øjne der bare kikker på en med et blik der siger leg med mig, slik mig, knep mig, gør som du vil. Det gjorde jeg så efter bedste evne, Ida tog imod, Ida ydede, Ida grinte og Ida og jeg lå og puttede sammen efterfølgende. De 30 min gik hurtigt, men de gik til gengæld godt. Jeg fik en på opleveren, en oplevelse der sætter sig i ens bevidsthed, bare tanken om Ida gør mig glad. Ida er en funklende stjerne, på en himmel der bliver lys, når man træder ind i Idas univers. Tak super dejlige tøs. Vi ses forhåbentlig snart igen. J har brune øjne, søde Men hva kan man se i den dæmpede belysning, udover intensitet og liderlighed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 28. Maj, 2016 (edited) Cagetheelephant skrev, for 13 timer siden: Hun er ikke på Sjælland Pas på, @Cagetheelephant, har jo fået bil nu Redigeret 28. Maj, 2016 af Frække Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 28. Maj, 2016 Cagetheelephant skrev, for 13 timer siden: Vi hule brødre kan vel dele Vi skal nok tage os pænt af gudinden og hendes sikkerhed Vi tør slet ikke tænke på, hvad i kunne komme i tanke om at gøre ved hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 28. Maj, 2016 Cagetheelephant skrev, for 3 timer siden: Ja det siger du, men mangler stadig at bevise. Jeg læser kun om heste og aber !!! !!!! J flad af grin! Nu satte du lige gang i opfindsomheden, DUMME! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 28. Maj, 2016 Cagetheelephant skrev, for 3 timer siden: Jeg læser kun om heste og aber Heste har vi, men københavnerne kommer først senere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg