Hop til indhold
Guest FrækkeMand

Esbjerg -falske billeder

Recommended Posts

Ved ikke hvad jeg skal tro, en anmeldelse af falske billeder og en god anmeldelse af en slettet annonce.

Pigerne kan jo være søde og imødekommende, dog vælger jeg også oftest at vende om hvis pigerne ikke lever op til billeder i annoncen. Bliver der lagt ud med snyd, så siger min lille indre stemme at så er der måske også andre ting der ikke lever op til annonceteksten, som feks ydelserne.

Piger og især pimps til disse østeuropæiske piger, brug dog reelle billeder i jeres annoncering. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand
mester4u skrev, den 27/5/2016 at 12:15:

Ved ikke hvad jeg skal tro, en anmeldelse af falske billeder og en god anmeldelse af en slettet annonce.

Pigerne kan jo være søde og imødekommende, dog vælger jeg også oftest at vende om hvis pigerne ikke lever op til billeder i annoncen. Bliver der lagt ud med snyd, så siger min lille indre stemme at så er der måske også andre ting der ikke lever op til annonceteksten, som feks ydelserne.

Piger og især pimps til disse østeuropæiske piger, brug dog reelle billeder i jeres annoncering. 

Hej

Folk må jo tro hvad de vil. Faktum er, de to piger var milevidt fra billederne fra annoncen. Efterfølgende sendt de mig, desperat vil jeg tro, links til annoncen fra Odense, hvor den ene pige selvsagt skulle ha optrådt. Desuden har de her i tråden  lagt billeder  ind, der heller ikke stemmer. 

God jagt, derude. 

"Død over falske annoncer"

Del dette indlæg


Link til indlæg

This is a photo taken about 15 minutes ago in the apartment, where can you meet her. If you still think that this is a girl who uses false images is the time to go to the doctor. Everyone knows that the needs of the session the girls have a different make-up or otherwise arranged hair. Maybe you're a girl who wants to do a bad reputation? I don't see that you had too many posts and unless you are unreal. 

Have a good day :)

IMG-20160529-WA0000.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
kitty25 skrev, for 19 minutter siden:

This is a photo taken about 15 minutes ago in the apartment, where can you meet her. If you still think that this is a girl who uses false images is the time to go to the doctor. Everyone knows that the needs of the session the girls have a different make-up or otherwise arranged hair. Maybe you're a girl who wants to do a bad reputation? I don't see that you had too many posts and unless you are unreal. 

Have a good day :)

IMG-20160529-WA0000.jpg

Very beautiful girl! Nice.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
kitty25 skrev, for 3 minutter siden:

 She'll be in Aarhs soon if you like to meet her :) 

Excellent! I will keep an eye out for her..  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækkeMand skrev, den 27/5/2016 at 11:31:

http://side6.dk/resultatside/?q=esbjerggirls

Vendte om da jeg var  kommet ind. Ingen af de to piger ligner dem på billederne. 

 

Nu er dette indlæg jo et gammelt indlæg, så når man trykker på linket er det nye piger der dukker op, da det jo er et sted der kommer flere piger fra uge til uge. men vil til dels give dig ret i at det er super træls at de bagmænd der står bag pigerne ikke gør sig den ulejlighed at ændre billederne efterhånden som der kommer nye piger til, eller i det midnste gør sig umage for at sætte de rigtige piger på ( for billederne bliver ændret af og til). trykker man på linket nu,skulle det efter sigende være den pige som er på stedet, men enten har hun fået lavet en masse tatoveringer siden billedet er blevet taget,eller også er det bare ikke pigen som er på stedet.

Det er for at sige det helt ærligt skide træls at der er så meget snyd med billeder på annoncer, for som mand er man jo super visuel,og forventer at det man ser er det man er kørt efter.

Vil iige for retfærdighedens skyld sige at pigen som er på stedet absolut er en flot og dejlig slank pige,og forøvrigt skide sød..hvis man kunne tale med hende (hun er polsk og snakker på det nærmeste ikke engelsk på nogen måde). Hun har en dejlig krop,og er faktisk et besøg værd, men er bare mere princippet i at sætte billeder på af en anden, der pisser mig lidt af. Jeg sagde til hende at folk klager over det med billeder, og efter et stykke tid forstod hun hvad jeg mente... viste mig så nogle hår extensions som jo gjorde hendes hår super langt,og kunne godt se ligheden fra billederne da jeg var dernede..men checkede efter da jeg kom hjem,og opdagende så at hun havde været i byen en af de nærmeste dage og fået lavet en masse tatoveringer ...ha ha... nej vel ...er ikke samme pige..men tæt på.

I fye der står for jeres piger..kunne i ikke prøve at oppe jer lidt og sætte aktuelle billeder på deres profiler...og måske også ændre i de tekster i sætter på profilerne, for de passer jo heller ikke altid, da de jo ikke alle har samme lyster som pigerne i havde der ugen forinden.

Folk ligge rigtigt mange surt tjente penge på disse steder, så behandl i det mindste kunderne med bare lidt respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, kan kun opfordre alle til at vende om i døren og forlade stedet, hvis billederne fra annoncen ikke er korrekte. På et eller andet tidspunkt må det da begynde at gå op for diverse pimps at det ikke betaler sig at snyde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...