Hop til indhold
AlfaN

Forkerte placerede indlæg m.m

Recommended Posts

Er det bare mig, eller eksploderer det i øjeblikket med forkerte placerede indlæg, indlæg hvor folk ikke har søgt, indlæg der er postet dobbelt og meget andet?

Syntes virkelig det er trættende :-S

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om det er stigende eller ej, men jeg rapporterer det i hvert fald, så mods lige kan flytte det. 

Det generer egentlig ikke mig meget, så længe man kan se, at mods er over forumet, og reagerer på ens feedback.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 10 minutter siden:

Ved ikke om det er stigende eller ej, men jeg rapporterer det i hvert fald, så mods lige kan flytte det. 

Det generer egentlig ikke mig meget, så længe man kan se, at mods er over forumet, og reagerer på ens feedback.

Jeg er nok bare en sur gammel mand :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror der er et generelt problem med at siden er sandet til, så det tager længere tid før et nyt indlæg bliver postet. Folk - og især glædespigerne bliver utålmodige - de skal jo både have annonceret og gjort sig lækre til dagens første gæst - og så trykker de endnu en gang på "send" knappen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, den 5/27/2016 at 08:25:

Er det bare mig, eller eksploderer det i øjeblikket med forkerte placerede indlæg, indlæg hvor folk ikke har søgt, indlæg der er postet dobbelt og meget andet?

Syntes virkelig det er trættende :-S

Sommervarme => piger i sommertøj på gaden => nye brugere på Eroguide ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...