Hop til indhold
ims

Leila Scarlett

Recommended Posts

Hehe, gør dig selv en tjeneste og prøv igen næste gang :-P

Hun er en ombejlet dame og er klart ventetiden værd. Har endnu ikke oplevet ikke at få svar, har besøgt hende 4 gange, indtil videre :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Ja, hun er aktiv, men du skal virkelig være ude om dig. Hun er ikke på i mange timer af gangen - typisk kun 3-4 timer. Men hold da kæft, når man så kommer igennem, så er der himmelsk sex:-P. Er så dødtræt af at hun ikke huserer i Århus området længere -- på den anden side ville jeg nok blive en falleret herre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 14 timer siden:

Hejsa jeg har skrevet til hende nogle gange både på dagen hun har haft vagt eller dagen før, er der nogen der har haft held med at få fat i hende ?

https://annoncelight.dk/showad/208223

Hun er simpelthen en ener..Hun er fantastisk sød,og super super fræk. Jeg synes hun er endnu smukkere i virkeligheden end hendes billeder viser. Det eneste store minus er desværre bare at det er næsten umuligt at fange hende, for som en anden også skriver, så er hun på kun ganske få timer hver gang, og skal man være heldig at fange hende, bliver man nød til at checke annoncelight mange gange på en dag, da hun kun har annonce på i ganske kort tid,og er ikke fra starten af dagen hun har den på. Har været så heldig at møde hende 3 gange, men har derimod også skrevet forgæves til hende mindst 20 gange. Håber jeg er heldig igen en dag, for hun er bare i en klasse for sig selv*SF*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Nej hun har ikke kaldt sig Annabella,

Hun har i Århus området kaldt sig Bella.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lavede rigtig mange aftaler med hende da hun var helt ny i faget. Hun har flere gange sagt til mig at jeg var hendes første kunde. Jeg savner hende virkelig. Hun er en af de bedste piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener jeg så hun var på for en uge siden. Men hun er kun kort tid på vagt og fjerner hurtigt annoncen igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg besøgte hende i Onsdags tror det var hendes sidste vagt hun skulle flytte til Nordsjælland lige om lidt desværre ellers en rigtig dejlig pige som jeg har fortrudt jeg ikke har besøgt før end nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 30 minutter siden:

jeg besøgte hende i Onsdags tror det var hendes sidste vagt hun skulle flytte til Nordsjælland lige om lidt desværre ellers en rigtig dejlig pige som jeg har fortrudt jeg ikke har besøgt før end nu.

ØV! Dumme dumme Sjælland :evil:

Men tak for svarene.

Redigeret af Goliath2.0

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Goliath2.0 skrev, for 15 timer siden:

ØV! Dumme dumme Sjælland :evil:

Men tak for svarene.

Hun er jo fra Djævleøen oprindeligt så det er naturligt hun flytter tilbage dertil !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...