Hop til indhold

En strid bitch i storkbh?

Featured Replies

Skrevet

Er du - eller er der nogen, som kender en Domina eller kinky GP, som nyder at spille rollen som strid bitch, der bestemmer alt?

Hun skal have lyst til tre ting:

1) At bruge og misbruge min røv med dildo/strapon og/eller fist.

2) At blive slikket.

3) At drive mig til vanvid med hendes sexede krop og attitude.

Alt derudover - og jeg mener alt - bestemmer hun. Også mht. om jeg får lov til udløsning eller ej.

mvh sub :)

Skrevet
  • Author

Måske skulle jeg lige understrege, at hun ikke behøver at være en ægte strid bitch på fuldtid. Hun kan jo også være en sød legesyg Q, som nyder rollespil :P

Skrevet

Hægsen (hex) Cherie i Hvidovre skulle nok kunne løfte den opgave

vh Alko

Skrevet
  • Author

Tak for input (igen). Min erfaring med Cherie begrænser sig til hendes online image og skriverier, og her må jeg konstatere, at hun slet ikke er min type.

• 3 weeks later...
Skrevet
serviceM skrev, den 28/5/2016 at 07:45:

Tak for input (igen). Min erfaring med Cherie begrænser sig til hendes online image og skriverier, og her må jeg konstatere, at hun slet ikke er min type.

God aften

Jeg har flere gange haft fornøjelsen at at besøge Lady Cherei i vejle og har kun haft utrolige gode oplevelser med Ladyen.

Så det kunne jo være, der var en forskel på skrift og virkelighed :-))

VH

Kinky H

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.