Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg cyklede ned af Hvidovrevej den anden dag, og pludseligt følte jeg mig tvunget til at tjekke et tilfældigt sted ud.

Døren blev åbnet af en meget sød og pæn kvinde. Normalt ville hun være lidt for gammel for mig, men hun var meget charmerende.
Jeg bestilte en time, med mix af hård massage og tantra. Massagen er rigtig, rigtig god og hård, og tantraen meget ophidsende.
Inden jeg kunne nå at se mig om, lå jeg på alle fire, mens Nina spillede min pik og fingerkneppede mig.

Det hele endte godt, med at jeg lå på ryggen mens Nina, endnu engang, kørte sin finger ind og ud, og fik mig til at komme samtidigt med at hun roste min manddom til skyerne :-P

Rigtigt skønt sted, hvor jeg helt sikkert kommer tilbage. Evt til en 4hånds tantra :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pervy, er der et link til stedet?

Hvad måtte du bløde for den behandling? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 1 minut siden:

Pervy, er der et link til stedet?

Hvad måtte du bløde for den behandling? 

Hvidovrevej 80.
600 eller 700 bobs. Glemte det i kampens hede :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Pervy skrev, den 26. maj 2016 at 14:56:

Jeg cyklede ned af Hvidovrevej den anden dag, og pludseligt følte jeg mig tvunget til at tjekke et tilfældigt sted ud.

Døren blev åbnet af en meget sød og pæn kvinde. Normalt ville hun være lidt for gammel for mig, men hun var meget charmerende.
Jeg bestilte en time, med mix af hård massage og tantra. Massagen er rigtig, rigtig god og hård, og tantraen meget ophidsende.
Inden jeg kunne nå at se mig om, lå jeg på alle fire, mens Nina spillede min pik og fingerkneppede mig.

Det hele endte godt, med at jeg lå på ryggen mens Nina, endnu engang, kørte sin finger ind og ud, og fik mig til at komme samtidigt med at hun roste min manddom til skyerne :-P

Rigtigt skønt sted, hvor jeg helt sikkert kommer tilbage. Evt til en 4hånds tantra :-)

Lyder som den Nina, der også huserede hos Moon i Willemoesgade for et par år siden. Hun ku virkelig noget med numsen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja,
Lyset bliver dæmpet og Ultraviolet lys bliver tændt.
I "kampens hede" bliver man så smurt ind i fluorescerende maling
Det er sikkert sjovt og ser flot ud. Har dog ikke prøvet det selv, da jeg foretrækker rigtigt lys, så jeg kan nyde synet af den skønne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, den 27/5/2016 at 17:25:

Lyder som den Nina, der også huserede hos Moon i Willemoesgade for et par år siden. Hun ku virkelig noget med numsen...

Det ser desværre ud til at Nina fra Kinnaree er draget hjem til Thailand. Jeg var fast kunde hos hende de seneste måneder. Men pludselig er hun væk. Vi havde ellers en super kemi. Øv :'(

Nogen der kan anbefale en tilsvarende sød Thai?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var et smut forbi og besøgte Poi, tror jeg hun kaldte sig.

Fik UV B2b Har aldrig prøvet det før, så det skulle prøves.

Man KAN godt se pigen under legen, det eneste UV gør, er at olien skinner lidt mere og i en lidt blålig nuance.

Poi er rigtig dygtig til b2b, har aldrig prøvet en bedre b2b, det var LIGE før at mini jones gled ind i hende under legen :-)

Poi får dig til at føle sig godt tilpas og har ikke travlt, fik 75 min til pris for 60 min. :-)

Om jeg prøver UV igen er jeg lidt i tvivl om, vælger nok bare en alm b2b GERNE med Poi igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...