Hop til indhold
Renders

Nogle som kender dissse 2 ?

Recommended Posts

Hej Alle .

Jeg er ny i SD , som jeg synes lyder fristende .

Har kigget lidt omkring ,og vil gerne høre om der  er nogle som kender "babeKBH" eller "Celin92" ..... Lidt om hvordan de er . og deres prisleje ?

 

På forhånd tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Renders skrev, for 35 minutter siden:

Hej Alle .

Jeg er ny i SD , som jeg synes lyder fristende .

Har kigget lidt omkring ,og vil gerne høre om der  er nogle som kender "babeKBH" eller "Celin92" ..... Lidt om hvordan de er . og deres prisleje ?

 

På forhånd tak 

Hvis du opfatter de unge kvinder på Sd som ludere - så tror jeg ikke du får mange "dates" derinde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Få dine egne erfaringer :-)

men gl. Sb i 30-40erne 1000 og op

unge 18 og op fra 1500 og op..

måske du er heldig at få dates gratis, det sker også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De fleste sd holder da vores sb for os selv - ellers er det jo det samme som at besøge en luder, hvor du står i kø for at komme til..

der er flere luder der reklamere herinde - det er nok både billigere og nemmere at kontakte en af dem :-)

bagsiden, de er ikke så lækre som de unge sugarbabes du kan mødes med - hvis du kommer i kontakt med en af dem :-9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet nogle "proffer" - Ville bare her høre om der er nogle som har været i kontakt med disse 2 ! Og kan sige for eller imod . Om de er seriøse ?

Tror at der er mange på SD , som "er der for sjov" , og ikke er interaseret i at mødes når man når dertil , 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 7 timer siden:

Hvis du opfatter de unge kvinder på Sd som ludere - så tror jeg ikke du får mange "dates" derinde :-)

Dit svar med respekt for spørgeren er gdi stil - sb'erne er ikke glædespiger på den måde hehe i deres selvopfattelse - alle behandler vi jo med respekt og beundring, ikke....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet til til Babekbh, men hun har desværre ikke skrevet tilbage. Det kan jo ligeså godt være fordi vi ikke søger det samme, eller fordi hun synes jeg er grim :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har mødtes med babekbh - hun har høje krav ... Både til dig og din pengepung. Hun er meget lækker/smuk og er klar over det.

men kommer man gennem nåleøjet er jeg sikker på det er dejligt - jeg gjorde ikke :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
green-eyes skrev, for 2 timer siden:

Har mødtes med babekbh - hun har høje krav ... Både til dig og din pengepung. Hun er meget lækker/smuk og er klar over det.

men kommer man gennem nåleøjet er jeg sikker på det er dejligt - jeg gjorde ikke :-)

Du skriver du har mødtes med hende, men "kommer man gennem nåleøjet er jeg sikker på det er dejligt - jeg gjorde ikke"
Dvs. hun afviste dig EFTER du havde mødt hende, skal det forståes sådan??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

kemi møde er bare at snakke et sted og se hinanden an

og så finde ud af om man vil have sex, det er fint at gøre syntes jeg, jeg har 3 gange haft besøg på teressen derhjemme og sagt

det bliver ikke os , og en gang lavet middag til en som flirtede helt vildt med mig og knappede mere og mere op , men jeg tændte ikke

på hende og kørte hende hjem , men det var sgu svært , gav hende en tusse for ulejligheden fik lidt ondt af hende

piger som vil kemi møder er som de andre, men er ikke så prostitutions agtige , og man kan vel mere stole på de ikke er

sammen med alle mulige andre , og har sygdomme osv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...