Hop til indhold
Mildur

Besøg hos Thai-pige

Recommended Posts

Hej alle i gæve gutter og gut-inder her på EG. 

Jeg har længe haft et besøg hos en Thai-pige på min tjekliste. Men inden jeg brænder 1.200 kr af vil jeg gerne lige have nogle generelle erfaringer.

Som udgangspunkt tænder jeg absolut mest på at det er mig der nyder pigen. Hendes krop, hendes duft, hendes smag, alle hendes huller, ALT.

Men ved thai-massage er det jo ligesom den modsatte rollefordeling. Der er det hendes massage af mig der er det centrale. Ikke at jeg på nogen måde forventer at hun skal nyde min krop, den er alligevel godt og vel over sidste salgsdag, men hun arbejder jo professionelt med den. Og så måske med en happy ending, hvor jeg i kort tid gør det der tænder mest for mig.

Jeg tænker at det måske vil føles akavet. At jeg halvvejs vil springe op fra briksen og bede om lov til det er mig der masserer hende i stedet. At jeg konstant vil ligge med en uforløst lyst til at nyde hende og hendes krop.

Hvad tænker I gæve gutter og gut-inder herinde??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som det er første gang du skal besøge en Thai pige. Hvis det er det, er jeg ikke sikker på at det bliver som du beskriver det. Mange Thai piger vil ikke så meget andet end det almindelige massage og HJ den første gang eller 2. Men det kommer meget an på kemi og hvad stedet ellers tilbyder. Man kommer lang med venlighed og med at snakke med pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil tro de fleste thai piger vil syntes det er ok at være den modtagende, hvis du siger det fra starten, og betaler for den fulde pakke. Ofte vil du opleve at de er generte ved situationen,  men samtidig syntes det er helt fint ikke at skulle yde noget særligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...