Hop til indhold
Hedonisten

Karins Home i Rotterdam

Recommended Posts

Så gutter - nu er det på tide med lidt mere nyt fra de udenlandske jagtmarker. 

 

Besøget Karins Home i Rotterdam i går http://www.karins-home.nl

Hvor er det dog forfriskende, at det hele er legalt og lovlig. Ikke noget med at snige sig omkring i skumle industrikvaterer, bare en lille spadseretur fra hotellet, ind fra gadeplan, ringe på og velkommen til.

Jeg blev budt varmt velkommen, og fik hurtigt et line up af dagens piger på vagt. Jeg var lige ved at falde for Camilla, men så sagde mutter, at jeg lige skulle vente, for der var endnu en på vagt i dag. Ind kom Cristel og fejede al tvivl til side. Ind til kasseapparatet og betale, en cola med i hånden og så ind i værelset med skønheden. 

Dejligt stort og velindrettet rum - i det ene hjørne en brusekabine, det andet hjørne et stort badekar og lidt længere henne af væggen SM korset. Alt klar til brug, og Cristel frisk på det hele. Jeg havde dog en lang rejsedag i kroppen, så jeg valgte en tur i badekarret. Og sikke en tur - Cristel begyndte at fylde karret og så gik vi i sammen, nød det varme vand, og en lang hyggelig samtale der kom langt omkring alt imens vi lod hænderne vandre rundt på hinanden. Det er det allerbedste måde at lade dagens stress og jag forsvinde i kombination med langsom og sikker opvarmning til hovedretten.

Efter et stykke tid gik vi til sengen, og her fik jeg endelig lov til at smage på hende. Det er altså min favorit beskæftigelse af slikke en kvinde til orgasme og denne gang ingen undtagelse. ingen tvivl om at hun nød det med fuld lydstyrke og ukontrolledere ryk i underlivet. Og så var hun klar til et blow, der dog ikke varede længe. Men dejligt var det nu alligevel. Men vi skulle jo holde tiden, så vi måtte til det - Cristel op på knæ og så en lækker, lækker doggy - det er sgu svært at holde tilbage under disse helt urimeligt pirrende forhold :-) 

Alt i alt en rigtig god oplevelse - jeg tror sgu jeg smutter derhen igen inden rejsen går videre.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...