Hop til indhold
SFR84

Taktfuldt tilbagetog

Recommended Posts

Hej alle herinde, 

Hvordan får i takket pænt nej tak til en piges tilbud, når i står overfor hende nede i de bagerste mørke værelser på en respektfuld måde. Jeg synes altid det bliver så akavet. 

Ligeledes hvis der er flere piger til stede, siger i så bare at i gerne vil se de andre? 

Som ny herinde, håber jeg på noget god input :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er lidt svær. Prøv at få så meget kendskab som muligt før du ankommer, både gennem annonce og gennem telefon. Hvis så f.eks. billederne i hendes annonce er fake, eller hun har givet forkerte oplysninger om sig selv synes jeg godt man kan sige fra med netop den begrundelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver at være ærlig, men samtidig taktfuld. Værste brøler var, da jeg tog fejl af pigenavnene og fik sagt til tlfdamen, at jeg ønskede at være sammen med den forkerte. Jeg fik fremført min undskyldning, men det var akavet. Ellers siger jeg normalt, som det er, at det ikke lige var min type eller lignende. Har lagt mærke til, at de færreste piger tager det ilde op. De vil nok hellere have et ærligt svar end en af de tåbelige søforklaringer med glemte penge, skal lige hæve o.s.v.

Det værste er, hvis man har bestilt tid. Nogle gange er billederne for shoppede eller pigen er blevet ældre, tykkere, tyndere, fået større/mindre babser. Igen venlig og høflig ærlighed er bedst....for begge parter

Tror jeg

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når det sker for mig er det fordi hendes beskrivelse af sig selv eller billederne ikke lever op til virkligheden, så jeg siger det som det er.

Det kan jeg ikke se der er noget forkert i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan bare sige, at pigen ikke lige er det du forventede, eller ikke lige er din type. Meget hellere dét end skøre forklaringer om at skulle hæve penge, stille p-skiven o.lign vi godt ved er løgn ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Plejer blot at sige at jeg har fortrudt, og gerne vil tænke over det en ekstra gang. Men ja, det føles lidt akavet, især hvis stedet man kommer ind slet ikke er som man umiddelbart forventede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer bare at sige, at jeg har fortrudt. Hvis jeg har bestilt tid giver jeg så lidt økonomisk kompensation som undskyldning for at have taget tiden. 

Redigeret af Skywalker
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eneste gang det er sket for mig, forklarede jeg det med en allegori : Hvis jeg kommer hen til Jaguarforhandleren for at købe en sportsvogn, og han så forsøger at sælge mig en brugt Fiat 500, så er jeg ihvertfald ikke kørende fra forhandleren... Hun skreg af grin, og så var der ikke noget problem med at gå igen. Humor er en god ting. 

/Francois.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 4 timer siden:

Eneste gang det er sket for mig, forklarede jeg det med en allegori : Hvis jeg kommer hen til Jaguarforhandleren for at købe en sportsvogn, og han så forsøger at sælge mig en brugt Fiat 500, så er jeg ihvertfald ikke kørende fra forhandleren... Hun skreg af grin, og så var der ikke noget problem med at gå igen. Humor er en god ting. 

/Francois.

Det indebærer jo så, at pigen kan se det humoristiske i at blive sammenlignet med en Fiat 500. Men der er jo ikke noget, som er mere tiltrækkende end når man kan pirre hinandens humoristiske sans, så du burde nu nok have blevet der.

Personlig har jeg aldrig prøvet, at vende om i døren. Selv om det ofte er sket, at de har glædet mig med bedre billeder end dem de selv kunne have stået model til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...