Hop til indhold
Selected9000

Trinemuz - på et nordjysk visit

Recommended Posts

Det er efterhånden ved at være noget tid siden... dog er oplevelsen ikke mindre aktuel, ihvertfald ikke for mit vedkommende.

Det var en af de sidste dage i marts mdr. og efter et par hektiske dage i salgs-marken, så trængte jeg til en oplevelse med en nøje udvalgt GP som jeg havde luret på et stykke tid... tilfældigvis var hun (Trinemuz) netop på vagt i det nordjyske denne, egentlig ganske skønne solrige dag. Frem med telefonen og en besked røg afsted mod pigen... der gik ikke længe før jeg fik besked retur. Lidt udveksling af små-detaljer og aftalen var i hus slut på eftermiddagen samme dag.

Jeg skulle alligevel forbi Støvring på motorvejen og der er det nemt at svinge fra til det aftalte sted... stedet er ikke fremmed for os i det nordjyske. Mange GP'er har brugt motellet de sidste mange år, så det var nemt at finde dertil.
Jeg rullede ind på pladsen et par minuter før aftalen... smed en besked afsted om at jeg var ankommet. Der gik lidt tid, så kom der svar retur med  lejlighedsnummeret. Afsted afsted det gik... havde i løbet af dagen luret på billederne af Trinemuz og var klar på at gi den hele armen :-D

Jeg blev taget pænt imod af en lille sød og rigtig køn pige, som umiddelbart godt ved første øjekast kunne ligne pigen på billederne... lidt træt så hun dog ud til at være. Ganske rigtig så havde hun sovet og glem lidt om tid og sted, da hun desværre var blevet brændt af at en/to personer den dag. Op på hesten og hun virkede ganske oprigtig og interesseret eftersom vi begyndte at snakke... udvekslede lidt dagligdags snk om vind og vejr og fik aftalt hvad jeg kunne tænke mig.

Inde under Trinemuz's hud tror jeg der gemmer sig en lille sex-djævel som rigtig gerne vil tages, domineres og udnyttes... ikke at hun ikke også gerne selv vil have en 'finger' med i spillet når det gælder om stillinger og nydelse ;-)
Trinemuz havde lyttet til mine ønsker på sms - selvsiddende strømper og stilletter samt en lille kjole.... og ellers direkte udsyn til herlighederne som hun kravlede op i sengen i det ene hjørne af værelset. Jeg fik smidt kludene (Foretrækker dog faktisk at få hjælp til at få det af - det er et turn-on for mig) og gik over til sengekanten. Vupti, så var Trines hænder på min pik og inden længe stod den som en flagstang. På med gummi og så gik der en vild fransk lektion så jeg måtte trække vejret dybt for at holde igen... efter noget tid blev det min tur til at gi Trine en fransk lektion (Som jeg ikke håber hun sådan lige glemmer) - gav den fuld gas med tungen og et par fingre i begge huller. Jeg blev ved indtil hun kom - ret voldsomt faktisk :-D Det tog pusten fra hende noget tid og imens vi sundede os fik vi en hyggelig snak. Da vi var kommet ovenpå igen så skulle den have hele armen i forskellige stillinger. Dog var jeg desværre nok blevet SÅ tilpas liderlig at jeg hamrede afsted i en doggystyle til sidst, inden jeg fyrede kanonen af. Jeg var FLAD - svedig og træt.

Trine blev vist faktisk en smule skuffet efterfølgende da jeg ærligt måtte takke nej ta til en omgang nr. to. Jeg kunne simpelthen ikke mere den dag... hun havde taget pusten fra mig og der skal ellers meget til. DAMN!!! Jeg havde faktisk betalt for en time inkl. græsk, men det nåede jeg desværre ikke at nyde godt af hendes indbydende stramme numse :-(

Jeg hoppede i tøjet imens vi snakkede og sagde pænt farvel og på gensyn.
Mange tak til @TrineMuz for denne gang og oplevelse ;-) Anbefalelsesværdig hvis nogle skulle blive i tvivl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ihh, tak for den! :D

nu husker jeg hvem du er. Ja, to tumper havde brændt mig af. Så det var lidt kedeligt. Da jeg havde ventet i en time, da næste også brænde mig af blev jeg lidt træt. Så vågnede af din SMS. 

Men ih hvor var det skønt, det må vi prøve igen næste gang jeg er på de kanter:wub: og dennegang må du kun komme dybt i min røv:rolleyes: og det græske er på min regning. Det har du jo betalt for en gang uden af benytte<_< lidt skuffet. Havde jo glædet mig:wub:

ses frække, forhåbentligt meget snart:P

Kyz og knuz fra Trinemuz :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velbekomme da @TrineMuz - håber andre vil kunne genkende lidt af det når de besøger dig :-)

Godt vi fik dig vækket så... ;-) Håber du er mere heldig med udbudet næste gang du besøger landsdelen.

Jeg tager det som et kompliment at det du synes det var skønt!

Jeg takker og bukker for det flotte bud - jeg vil se frem til at tage en dyb tur i din snævre røv næste gang :-D

Kan godt forstå du var skuffet, hvis du havde sat 'næsen' op efter en dyb græsk lektion... Next time then ;-)

Redigeret af Selected9000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Smiler .... Se jeg var slet ikke i tvivl om at der gemte sig en lille ægte sexdjævel bag denne uskyldige lille muz .... 

Glææææeder mig til at opleve det :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...