Hop til indhold
kattjakt

Brenda på Mansion full package

Recommended Posts

Hej på er. Jag har skrivit om Mansion girls förut. Ibland top of the line, som med t.ex. Debbie White. Ibland inte så bra. Men jag har många top class experiences hos Mansion. Mansion är lite blandningen av danmark och tyskland för mig. Lite mittemellan. Lite bbbj som extra, cim, cif med vissa piger. Det känns lite Deutchland i Danmark helt enkelt. Jag har gillat Mansion sedan min första dag där. Nu är de åter i Rödövre som jag skrev i min förra anmeldelse. Och flera top piger är tillbaka. Jag träffade Brenda för cirka två år sedan. Vi klickade. Personal chemistry. Jag åkte direkt då jag såg hon kom tillbaka nu. Jag körde på ett full package extra och hade en grym kväll. Några år har gått med allt vad det innebär. Men superaction för mig. Om du klickar med Brenda levererar hon. Jag är demanding idag efter år som sex crazed. Men Brenda var riktigt bra med mig idag. Enjoy the mansion! They are back!

Ha det fint alla ni. /A

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...