Hop til indhold
Der_Man

FKK Acapulco – Pas på tiden

Recommended Posts

Var forbi FKK Acapulco lørdag i Pinseferien, da min foretrukne klub, Bernds Saunaclub jo er lukket i weekenden.

Jeg har læst meget positivt om Acapulco på diverse sites, og skulle da prøve klubben.

40 EUR i entré, og 40 EUR per halve time, lød jo også tiltrækkende for en fattigrøv som mig. Så afsted til Velbert.

Kæmpe sted, som godt kunne trænge til lidt renovering nogle steder, men rummere var der ikke noget galt med.

Snakkede med en lidt buttet Tysk pige, som var meget sød at snakke med, og jeg bestemte mig for at prøve hende senere på aftenen. Ellers var alle de andre piger jeg snakkede med, fra Rumænien. Der var specielt en rigtig lækker pige, som blev taget, hver gang hun kom ud fra en session. Hun var bare så lækker, at jeg gik over til værelserne, for at kunne fange hende næste gang hun var færdig med en session. Fik aftalt en halv time med hende, og vi gik på værelset. Inde på værelset sagde hun, at hun ikke kyssede, øvøv. Derefter fik jeg lov at slikke hende lidt, men efter ret kort tid, sagde hun at der var 5 min tilbage, så vi skulle skynde os at blive færdige.

Det er så her jeg havde lavet en kæmpe fejl, og ikke kigget på det store digitalur, i rummet, da vi gik i gang. Nå, men vi fik gjort seancen færdig, og hun fik hendes 40 EUR, og jeg var glad. Lidt efter kom hun dog hen til mig og sagde at vi havde været i rummet i 40 minutter, så jeg skulle betale for 45 minutter, hvilket jeg nægtede, da hun ikke havde sagt, da der var gået 30 minutter. Vi gik sammen ud til receptionen, da jeg ikke ville betale ekstra. Herude havde jeg så pludselig været sammen med Erika, som pigen hedder, i 60 minutter, og skulle betale for 1 time. Jeg ville stadig ikke betale, da jeg er vant til at pigerne siger til, præcis når de 30 minutter er gået. Og jeg har altid stolet på pigerne, uden der har været problemer, hvis jeg fra starten har slået fast at jeg kun ønsker 30 minutter. Efter noget snak frem og tilbage, truede de med at tilkalde politiet, men jeg ville stadig ikke betale, da jeg jo ikke havde lavet noget ulovligt. Det endte med at jeg ikke skulle betale, men så forlade klubben med det samme. Desværre fik jeg ikke prøvet den søde tyske pige.

Så gutter, hold øje med klokken på FKK Acapulco. Jeg ved ikke om det er noget de prøver generelt på Acapulco, eller det er denne Erika, som prøver at snyde kunderne

Glæder mig til Bernds.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Reglen har altid været at pigerne skal sige til når 30 min er gået

faktisk er det det eneste sted jeg har oplevet der er opsat regler for det. ( har ikke været på bernds)

Har ikke været på ACA i 6 måneder så skal ikke kunne sige om det har ændret sig

håber jeg ikke. For udover det er meget billig er det ACA meget firkantede regler med tid og service som altid har tiltalt mig rigtig meget

Måske man lige skulle køre ned og tjekke det ud ved lejlighed. Alligevel utrolig der er gået 6-7 måneder siden sidste besøg

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Der_Man skrev, for 2 timer siden:

Inde på værelset sagde hun, at hun ikke kyssede, 

Så er jeg ikke den eneste, der har oplevede at kys ikke er med i standart pakken på 30 min til 40 euro.

 

Håber det er en enlig svale med hende Erika. For i de snart 3 år jeg er kommet i klubben har jeg ikke oplevet så groft et forsøg på snyd som du her fortæller om. Ja faktisk har jeg ikke oplevet andet end at pigen har forsøgt at slutte rummet af 5-7 min for tidligt. Og så at der er blevet bedt om extre for ting som andre bruger her inde mener er med i prisen som standart.

 

 Men godt nok trist hvis klubben er på vej i den gale retning når det kommer til service og troværdighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg været sammen med mere end 100+ piger på Aca og er aldrig blevet snydt, de skriver tiden ned når de henter nøglen så dee kan ikke snydes. Med mindre de skriver et forkert tidspunkt. 

Du skriver du fangede pigen ved værelset ? Dvs hun var ikke nede og hente nøglen og skrive en ny tid ? Så den gamle tid stod stadig ved magt fra den tidligere kunde.

Som sagt jeg har aldrig oplevet snyd og har ikke hørt om det på aca, så det er ikke en tendens.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nille.

Jo hun var nede for at hente nøglen, efter jeg havde kontaktet hende. Som sagt sagde Erika, at vi havde brugt 40 min, som lige pludselig var blevet til 60 min, ifølge nøglepigen. Selv om jeg ikke tjekkede tiden, er jeg overbevist om, at der aldrig var gået 60 min.

Lad os håbe at Erika/nøglepigens forsøg på snyd var en enlig svale. Jeg ved dog stadig ikke hvorfor de ville tilkalde politiet, da jeg jo ikke havde gjort noget forkert.

Nå, men nu har alle I Acapulco tilhængere i hvert fald en konkurrent mindre i jagten på glædespiger. Held og lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...