Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Tatra
Jack_RAbbit skrev, for 54 minutter siden:

Stop dig selv......

Tjah, det er vist ved denne slags indlæg man kunne savne en dislike-knap...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæfter mig sådan set mest ved at hun tilbyder ubeskyttet sex..... En hel del mennesker, har gennem en hel del tid, fundet ud af at lige netop det der med ubeskyttet sex, ikke er så smart, og med tanke på hvad det egentligt er vi går og laver her, burde det være selvklart.... Stop dig selv inden du besøger en der tilbyder ubeskyttet sex.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jack_RAbbit skrev, for 19 timer siden:

Hæfter mig sådan set mest ved at hun tilbyder ubeskyttet sex..... En hel del mennesker, har gennem en hel del tid, fundet ud af at lige netop det der med ubeskyttet sex, ikke er så smart, og med tanke på hvad det egentligt er vi går og laver her, burde det være selvklart.... Stop dig selv inden du besøger en der tilbyder ubeskyttet sex.....

Den havde jeg ikke set - sorry! Det ændrer alt, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

6 svar i denne tråd - inklusiv mit - og ikke et eneste af dem er relevante i forhold til spørgsmålet.

bbbbwgb: Tror du må tage sagen i egen hånd - inden der kommer flere ubrugelige svar...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er en sørgelige omgang. Jeg forstår ikke hvorfor man så bare springer en tråd over, hvis man ikke kan tilføje noget i relevans til spørgsmålet, men istedet dreje tråden over på et andet emne. 

Men sådan er det ofte herinde.

Thats life.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...