Hop til indhold
Jørgensen

Sabai sabai thaiwellness i Ishøj

Recommended Posts

Jep jeg var forbi for et par uger side., og kommer ikke igen.

Stedet er fint, men b2b, behandlingen indeholdt ikke andet er en gnuppen rundt med et ubarberet skriv og en "bryst"-massage med bryster mindre end mine egne, det kunne lige så godt have været en dreng der gled rundt på mig.

Da spørgsmålet kom om afslutning, var jeg næsten hudløs af stubbe-behandlingen :-) , så det blev et nej tak (kostede i øvrigt også ekstra)

Del dette indlæg

Link til indlæg

enig, magen til kedelig behandling skal man lede længe efter.

Var forbi tidlig på aftenen,  der var kun mutter til stede ifølge hende selv.   Tænkte; nå ja så kan det vel bare blive ved massagen.

Den var kedelig og uden nogen form for indlevelse, blev tilbudt ekstra, men selv om stemningen ikke var der, valgte jeg alligevel et HJ.   Dette var samme kvalitet som massagen,   så var hurtigt ude på gaden igen.

På vej ud så jeg et par andre tøser på steder, der heller ikke så interessante ud, og de lå bare på sofaen og så tv, i deres camping-habitter.

Kommer heller ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været det 2 gange,og begge gange kun for massage :) Første gang var det Mutter,og det var godt,anden gang var en anden og bestemt heller ikke en af dem de har fotos af :( Hun var ikke helt så god som Mutter men bare ok :? Gid de satte navne på fotos (AKA) så man vidste hvem der er på vagt :-P God weekend :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til tarec!

Jeg kan ikke lige forstå,at dette skulle være det samme sted vi har besøgt,da Mutter's rum er det første man kommer til, og man ikke kommer forbi en sofa!! Har også været nede i det sidste rum med en anden end Mutter,og heller  ikke her  mødt en sofa eller et tv?? så hvor er det du har været? God weekend ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

til love it.

Jeg var nede i det bagerste rum, helt nede for enden af gangen og til venstre.   På vejen tilbage. da dørene ikke var lukket så jeg de nævnte damer, det kan godt være det var en seng de lå på og ikke en sofa..  Jeg stoppede ikke om for at studere indretningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...