Hop til indhold
bigD

Ny massage sted i Randers

Recommended Posts

Der er kommet ny ejer på vestergade 2 i Randers det hedder nu

Wadee
Tlf. 81938407

Jeg snakket med hende som skulle massere og hun var meget pæn og slank og med store bryster dejlig brun, hun sage de åbner i morgen. Skal helt sikkert prøves.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vestergade 2, er det ikke i det gamle Jiramon ? - måske kan skulle prøve stedet af bare for at fejre det er lille fredag :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Besøgt det "nye" sted???

Hej, er det virkelig sandt, at ingen bror endnu har besøgt stedet? Det ville være super med en anmeldelse med de fornødne oplysninger...

OG, selvfølgelig også en indberetning til OD, så stedet kan blive opdateret på Thailisten Vest til gavn og glæde for os andre.

UPS. Ville godt selv aflægge et besøg, men pt er jeg indtil d. 14/6 på ferie, ja - gæt selv i Thailand, Pattaya.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej.

Jeg prøver lige igen.

ER DER VIRKELIG IKKE NOGEN, DER VIL UD AF BUSKEN, ELLER VIL DE HELLERE HAVE HOVEDET BEGRAVET I DUSKEN?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 55 minutter siden:

Hej.

Jeg prøver lige igen.

ER DER VIRKELIG IKKE NOGEN, DER VIL UD AF BUSKEN, ELLER VIL DE HELLERE HAVE HOVEDET BEGRAVET I DUSKEN?

Du velkommen til selv at besøge stedet og kom med en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner

 

Jeg besøgte det nye sted i lørdags, ja det er en lækker slank pige med gode "store" bryster. Hun var i Kirkedammen i Århus for ca. 5 år siden og tror hun er midt i 30'verne.

Hun giver fuld pakke og det gør hun godt, massagen var dejlig, men ikke rigtig noget at skrive hjem om der. Det er på en rigtig massagebrik og det trækker lidt ned at der ikke er den store plads at udfolde sig på, ved ikke om der er andre muligheder. Vi var alene da jeg var der, og det var godt, for hvis der havde været en pige mere, er jeg ikke sikker på at jeg var godt igang, da der kun er gardiner mellem briksene.

Jeg gav 800 for knap 1 times dnejlig oplevelse

 

Mvh TheBull

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
TheBull skrev, den 31/5/2016 at 22:40:

Hej venner

 

Jeg besøgte det nye sted i lørdags, ja det er en lækker slank pige med gode "store" bryster. Hun var i Kirkedammen i Århus for ca. 5 år siden og tror hun er midt i 30'verne.

Hun giver fuld pakke og det gør hun godt, massagen var dejlig, men ikke rigtig noget at skrive hjem om der. Det er på en rigtig massagebrik og det trækker lidt ned at der ikke er den store plads at udfolde sig på, ved ikke om der er andre muligheder. Vi var alene da jeg var der, og det var godt, for hvis der havde været en pige mere, er jeg ikke sikker på at jeg var godt igang, da der kun er gardiner mellem briksene.

Jeg gav 800 for knap 1 times dnejlig oplevelse

 

Mvh TheBull

 

Mener du kr. 800 for hele molevitten i en time?? Det var som pokker. Billigt, da jeg besøgte Wendy's i Søren Møllers Gade var det en tusse hos smukke Joy, som desværre rejste hjem en måned senere! :-( Men det var faneme godt! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...