Hop til indhold
minverden

Hvem ville i vælge?

Recommended Posts

Guest Kinky Jill

Jeg ville tage den første af dem Naomi fordi hun træffes i Esbjerg der er en god by ;) og vi måtte se hindes vedhæng, hun ser da fræk ud :) 

God fornøjelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator

Nu er "hybrids" ikke lige mit kerneområde, men de er da begge super flotte.

Hvis nu scenariet var en bar, og jeg skulle vælge mellem hvem af de to jeg ville prøve at score, ville Naomi falde fra da hun liiiige har tilpas maskuline træk i ansigtet til at jeg ikke ville begive mig ud på dén tur.

Julie derimod, har det der skal til (og åbenbart lidt mere :) ), for at jeg ville forsøge at komme i snak med hende. Hvis ellers stemmen er lys nok, så kunne jeg sagtens forestille mig at det kunne udvikle sig til mere hen over aftenen...........bliver nok rimelig overrasket når hun pakker "lømlen" ud, men hvis den ikke er i samme kaliber som Naomis, så what the heck! :D

Man skal jo være åben for nye udfordringer :o

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, den Wednesday, May 25, 2016 at 09:23:

Jeg ville tage den første af dem Naomi fordi hun træffes i Esbjerg der er en god by ;) og vi måtte se hindes vedhæng, hun ser da fræk ud :) 

God fornøjelse :) 

Er den lige så stor som på billedet??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
LOVER BY CHOICE skrev, for 55 minutter siden:

Er den lige så stor som på billedet??

Beklager jeg forstår ikke dit spørgsmål ? 

Hvis du mener om Naomi vedhæng er lige så stor som på billedet, kan jeg da ikke svare på det, har jo ikke mødt hinde. 

Jeg ville bare vælge hinde ud fra det jeg skrev. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Ved ikke hvad det koster hos Naomi, men hos Julie er det 1500 for 30 minutter ifølge hendes annonce. Lige pebret nok efter min mening.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 2 timer siden:

Beklager jeg forstår ikke dit spørgsmål ? 

Hvis du mener om Naomi vedhæng er lige så stor som på billedet, kan jeg da ikke svare på det, har jo ikke mødt hinde. 

Jeg ville bare vælge hinde ud fra det jeg skrev. 

Hahaha ;-) jeg forstod det som at i arbejdede samme sted og havde set banditten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Caveman

Hvis nogen vil lægge ud, så skal jeg nok undersøge dem begge 2 grundigt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Caveman skrev, for 16 timer siden:

Hvis nogen vil lægge ud, så skal jeg nok undersøge dem begge 2 grundigt :D

En til frokost og den anden til aften !!! ellers bliver der forvirring

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25

Jeg har prøvet dem begge 2 ; )

Naomi b har vært på nakken af mig en del gang ; ) hun er lidt mandig men hendes krop wow dejlig bryster.. Hun snakker ikke så godt engelsk men når det så er sagt så har jeg haft mange gode timer med hende...!!et fif hvis i skulle tag forbi hende tag en Jack Danielsen wisky med så er det helt sikkert i får en rigtig go brhsndling ; ) go tir

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...