Hop til indhold

Recommended Posts

Tyroler skrev, for 6 timer siden:

Følger 

Der findes en "Følg dette" knap øverst oppe til højre (google chrome på pc), klik venligst på den istedet for at poste disse "følger" svar. Det er så trist at trykke spændt på en interessant tråd med nye svar for derefter bare at læse "følger bla bla" "følger bla bla" "følger bla bla" "følger bla bla"....

Redigeret af Converge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Converge skrev, for 8 minutter siden:

Der findes en "Følg dette" knap øverst oppe til højre (google chrome på pc), klik venligst på den istedet for at poste disse "følger" svar. Det er så trist at trykke spændt på en interessant tråd med nye svar for derefter bare at læse "følger bla bla" "følger bla bla" "følger bla bla" "følger bla bla"....

Ja er da virkelig verdens undergang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 4 minutter siden:

Ja er da virkelig verdens undergang 

Nej heldigvis ikke verdens undergang, du og jeg er stadig. Efter min mening er det dog en irriterende tendens ikke et enkeltstående tilfælde, der specifikt er lavet et fix til, så det kan vi jo lige så godt opdrage folk til at bruge. Lidt ligesom skraldespandene ude i den virkelige verden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der idag og var sgu en lidt flad oplevelse. Begge piger er dem på billederne. Tog en time til 1400 kr. Ankom og blev straks lukket ind. Så langt så godt. Begge piger virkede glade og jeg blev vist til badet. En hurtig bruser og da jeg kom ud igen var den ene pige nøgen og klar. Jeg mærkede lidt på hendes bryster og hun bad mig lægge mig på sengen. Kiggede efter den anden pige som nu var gået i bad. Ikke lige hvad jeg forventer når man nu havde betalt for 2 piger samtidig. Nå men tænkte at jeg lige så godt kunne bruge tiden fornuftigt, så kneppede hende i missionær og i doggy. Mens jeg var igang her kom pige to tilbage og havde nu creme udover patterne som jeg hjalp med at smøre ind mens jeg stadig tog den anden bagfra. Pige to satte sig op i vindueskarmen og spillede fissen af foran veninden mens jeg fortsat kneppede hende i doggy. Det var sgu et frækt syn og måtte trække mig for ikke at komme. Det var åbenbart ikke hvad pige et syntes, så hun tog fat i min pik og spillede den af så jeg kom i kondomet. Igen en tur i bad og da jeg kom tilbage blev jeg tilbudt massage, hvilket jeg takkede ja til. Igen forsvandt pige et og kunne høre hun rodede i køkkenet mens den anden pige masserede mig lidt ligegyldigt på ryggen. Jeg blev bedt mig vende mig om og hun satte sig nu overskrævs på mig. I det samme kom pige to ind og og kravlede op i sengen til os. Hin tog min hånd og førte den til hendes fisse og bad mig massere hendes klit. Som sagt så gjort og tror faktisk hun kom. Nu ville hun have pik og bad veninden om at give mig et kondom på. Dette fumlede hun længe med, men fik det langt om længe på. Hun bad veninden smutte da hun selv ville mærke min pik. Veninden grinte og forsvandt, selvom jeg udtrykte at no. Havde jo ligesom betalt for to piger på samme tid. Herefter red hun mig i  omvendt cowgirl til jeg kom igen. Tænkte what the hell havde jo stadig en halv time tilbage. Troede jeg. Blev spurgt om jeg ville have et bad mere, og den anden pige var busy fik jeg at vide. Så ikke mere aktion selvom der på dette tidspunkt var gået i omegnen af 35 min. 

Så min anbefaling må være max 30 min med dem, og lad være med at sætte næsen op efter lesbisk og hvad annoncen ellers lover. Jeg kommer ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...