Hop til indhold
ip-man

AL:Vejle 2 Sexy Roxi 24 & Megan 28

Recommended Posts

Vel er det snyd med så gamle billeder!
Jeg er med på at de så kan svare positivt på at billederne er af dem, men det er altså ikke ok.

Spørger normalt selv om billeder er nye når jeg ringer/mailer/smser, for jeg ved da da hvor meget jeg selv har forandret mig de sidste 5-10 år. Og det er sgu ikke til det bedre :-( 
Men dybest set vil jeg bare gerne vide, hvad det er for en GP jeg kan forvente.

Det ville være så rart med ægte annoncering, men det kommer desværre nok aldrig. Vi må jo så bare være standhaftige og gå igen, når det viser sig at være falsk markedsføring. Også selvom det kan være svært når man har sat sig op til en hyggestund :-P 

Det har nok noget at gøre med at vi mænd oftest synes at yngre kvinder ser bedre ud og glemmer den kvalitet der ligger i at have erfaring. Det gør jeg i hvert fald selv ofte og bliver ofte skuffet på den konto.

De bedste GP'er jeg har været sammen med har ikke været de yngste ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

REGARDING NOT REAL OPINION ABOUT MEGAN  .  Someone who met me knows that it is a not TRUE .....My photo session was made exactly in 2014 .04. 06 .This can you see in the picture (always I am doing some photo with information for customers with date ) and the exact messages weight exactly the same aswhen i make  photos.  I worked also in vejle and aarhus guests always give positive reviews. Pillerfinger......Maybe you had another problem but certainly not my look  :))
 

Have a nice day Megan :*

plik (4).jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hvad tyskerne skriver:

  • origin: .pl
  • age: 35
  • size: 165cm
  • bh: from nature slightly pendulous
  • hair: blond long smooth
  • piercings: nope
  • tattoos: nope
  • languages: English Polish
  • accouterment: nope

Foruden at de også skriver (dine kunder):

"Billederne er ca 5-8 år gamle"

"Selv med masser af sminke kan alderen ses"

"Helt sikker billeder, som har været gennem photoshop"

Det er så skrevet i 2014

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har bestemt ikke sagt, at du ikke er pigen på billedet! Har kun påpeget, at du udgiver dig for at være flere år yngre end du er!

Lidt sjovt at du i øjeblikket reklamerer med, at du er 32 år, men senere i samme annonce er du pludselig 28 - og til sidst - den serie, som dit billede kommer fra, bruger du jo andre steder, hvor du reklamerer at du er 25 år. Helt fint med mig, at kvinder ikke vil oplyse deres alder, men så et lille spørgsmål til dig!

Jeg har en 18 år gammel VW Golf - den var til syn sidste år, og der fik at besked, at den var ekstremt flot for at være 14 år. Vil du købe den af mig, hvis jeg nu viser dig et billede af min bil, da jeg købte den som 6 år gammel?
P.s. min golf er indregistreret 06-1990 :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uforståeligt at "hun" gider bruge tid på at besvare  kritik på et "tilfældigt" forum.

Kvaificeret gæt: Det er alfonsen der svarer her. Han holder øje med hvad der skrives om hans piger. Så giver det god mening pludseligt.

Redigeret af sesam

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...