bigfoot 1090 Skrevet 24. Maj, 2016 Jeg har igennem længere tid haft lyst til at aflægge Mylena et besøg. Jeg havde læst hendes hjemmeside igennem og beskrivelsen af hende selv samt det hun tilbyder, matchede det jeg søgte. http://www.theladymylena.com/ Langt om længe, fik jeg taget mig sammen til at få aftalt et besøg hos hende, til i går. Jeg mødte op på aftalt tid og sted, banker på døren, og op lukker den skønneste kvinde, høj og slank, samt iført et skønt outfit, hvor der også er overladt lidt til fantasien. Jeg bliver hurtigt budt indenfor og fik med det samme et kæmpe kram. Mylena er meget imødekommende og empatisk, også har hun et smittende og godt humør, som med det samme få en til at føle sig veltilpas, i hendes selskab J Hvad vi herefter foretog os sammen, vil jeg ikke gå i detaljer med, men jeg kan sige, at jeg fik en helt fantastisk og skøn GFE oplevelse som levede mere end 122% op til det jeg forventede. Bagefter fik vi en hyggelig snak og en masse kys og kram – SKØNT……. J - Jeg vender helt sikkert tilbage igen en dag. Mylena er ”Spitzenklasse” – de bedste anbefalinger herfra! 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maalnaesen 14 Skrevet 25. Maj, 2016 Hej Bigfoot Hvordan kom du i kontakt med Mylena? Jeg har forsøgt at ring i et par dage, og jeg har skrevet til hende herinde på EG, hun svare ikke øvøv Så hvis du har et forslag, er jeg meget interesseret:-) Glæder mig at du har haft en skøn oplevelse hos Mylena, hun ser fantastisk ud!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1090 Skrevet 26. Maj, 2016 Hej Maalnaesen Jeg fik kontakt via telefonen og jeg har haft størst held med kontakt i morgen- og formiddagstimerne. Hold øje med hvornår hun er tilgængelig på telefonen via "kontakt" på hendes hjemmeside, Eks.vis kl. 08:00 - 12:00 i dag. Ring igen senere hvis hun ikke svarer, vedholdenhed betaler sig og du bliver ikke skuffet. Hun ikke kun ser fantastisk ud, hun ER fantastisk. Held og lykke og rigtig god fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maalnaesen 14 Skrevet 26. Maj, 2016 Hej Bigfoot Tak for det, Tålmodighed, tålmodighed:-) Jeg forsøger! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 26. Maj, 2016 (edited) Jeg kan kun tislutte mig roer til hende, havde fornøjelsen da hun boede på Sjælland Real GF super HOT smuk figur, og en alder som passer til modne mænd. NB hun vil nok savnes på øen Redigeret 26. Maj, 2016 af jp stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 26. Maj, 2016 Jeg har også uden held kontaktet hende så hvis der er nogen der kan fortælle hvordan jeg kommer i kontakt med hende hører jeg gerne fra jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1090 Skrevet 26. Maj, 2016 Ring til hende i hendes telefontid og vær vedholdende, se mit svar tidligere i denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLadyMylena 435 Skrevet 31. Maj, 2016 (edited) bigfoot skrev, den 24/5/2016 at 21:32: Jeg har igennem længere tid haft lyst til at aflægge Mylena et besøg. Jeg havde læst hendes hjemmeside igennem og beskrivelsen af hende selv samt det hun tilbyder, matchede det jeg søgte. http://www.theladymylena.com/ Langt om længe, fik jeg taget mig sammen til at få aftalt et besøg hos hende, til i går. Jeg mødte op på aftalt tid og sted, banker på døren, og op lukker den skønneste kvinde, høj og slank, samt iført et skønt outfit, hvor der også er overladt lidt til fantasien. Jeg bliver hurtigt budt indenfor og fik med det samme et kæmpe kram. Mylena er meget imødekommende og empatisk, også har hun et smittende og godt humør, som med det samme få en til at føle sig veltilpas, i hendes selskab J Hvad vi herefter foretog os sammen, vil jeg ikke gå i detaljer med, men jeg kan sige, at jeg fik en helt fantastisk og skøn GFE oplevelse som levede mere end 122% op til det jeg forventede. Bagefter fik vi en hyggelig snak og en masse kys og kram – SKØNT……. J - Jeg vender helt sikkert tilbage igen en dag. Mylena er ”Spitzenklasse” – de bedste anbefalinger herfra! Hey Bigfoot I mine øjne er der i denne forbindelse 2 der får noget til at være i "spitzenklasse" Tusind tak for de rosende ord... & dit dejlige besøg. Du er altid velkommen igen, hvis du en dag ikke ved hvad du skal gi' dig til. Så har jeg måske noget, der til den tid lever 123% op til dine forventninger Ha' det rigtigt dejligt til vi ses igen en dag. * Knus fra Mylena * Redigeret 31. Maj, 2016 af TheLadyMylena 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg