Hop til indhold

Recommended Posts

Mon ikke der findes nogen fra whiskybæltet for hvem 2k blot er et greb i lommen? Det kan jo tænkes at hun er fint tilfreds med at have få, men velbetalende kunder.

Hun ser da i øvrigt dejlig ud, synes jeg.

Redigeret af KnaldeBriks

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, for 13 minutter siden:

Mon ikke der findes nogen fra whiskybæltet for hvem 2k blot er et greb i lommen? Det kan jo tænkes at hun er fint tilfreds med at have få, men velbetalende kunder.

Hun ser da i øvrigt dejlig ud, synes jeg.

Ja hun ser da ikke dårlig ud, men der er da andre som ser mindst lige så godt ud til mindre penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er udbyderen, der sætter prisen og hun ved sikkert, hvad hun er værd. :shock: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får altid en halv time for 500 kr. af væsentlig mere sexede ho's end den der ... Men ok, hvis nogen absolut vil betale mere, så da fint nok med mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

Mens jeg er fuldstændig enig i at det er noget overpris, så kan jeg desværre ikke nikke genkendende til Max's beretning. Plejer at aflevere 1.000 kr hos pigerne her i vestjylland for en halv time. Men de har det nok også for nemt herovre, da der stort set ingen konkurrence er længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spooney skrev, for 5 minutter siden:

Mens jeg er fuldstændig enig i at det er noget overpris, så kan jeg desværre ikke nikke genkendende til Max's beretning. Plejer at aflevere 1.000 kr hos pigerne her i vestjylland for en halv time. Men de har det nok også for nemt herovre, da der stort set ingen konkurrence er længere. 

Ja, jeg har også hørt at der er meget gode priser herover på øen end i Jylland ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov hov drenge. Nu hænger krop, pris, ydelser og kvalitet jo sjældent sammen. Vi sætter vores priser og i kan så vælge at komme eller ikke. Det er jo jeres valg.

jeg tænker hendes pris er sat efter hun vil virke eksklusiv og ikke have masser af kunder men få kunder med masser af intimt nærvær og hun vil endag sluge klatten.

jeg ved ikke hvor man får 30 min for en plov. Men det er ikke ved mig eller nogen af de piger jeg kender.

og om hun er flot er jo en individuel ting. Nogen er til former ander er til knogler med skin på osv. Det jo så forskelligt :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
TrineMuz skrev, for 8 timer siden:

Hov hov drenge. Nu hænger krop, pris, ydelser og kvalitet jo sjældent sammen. Vi sætter vores priser og i kan så vælge at komme eller ikke. Det er jo jeres valg.

jeg tænker hendes pris er sat efter hun vil virke eksklusiv og ikke have masser af kunder men få kunder med masser af intimt nærvær og hun vil endag sluge klatten.

jeg ved ikke hvor man får 30 min for en plov. Men det er ikke ved mig eller nogen af de piger jeg kender.

og om hun er flot er jo en individuel ting. Nogen er til former ander er til knogler med skin på osv. Det jo så forskelligt :-P

Det kan også være hun bare hader det men gerne vil hvis hun får helt vildt meget for det :) 

personligt får jeg en fornemmelse af distance nær det er så mastodontiske beløb så jeg holder mig langt væk fra disse "eksklusive" piger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 31 minutter siden:

Det kan også være hun bare hader det men gerne vil hvis hun får helt vildt meget for det :) 

personligt får jeg en fornemmelse af distance nær det er så mastodontiske beløb så jeg holder mig langt væk fra disse "eksklusive" piger 

Hvorfor skulle hun hade det? Synes ofte piger som heder det er meget billige.

men så det jo heldigt der ikke er nogen som tvinger dig;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 8 minutter siden:

Hvorfor skulle hun hade det? Synes ofte piger som heder det er meget billige.

men så det jo heldigt der ikke er nogen som tvinger dig;)

Vrøvl. En høj pris garantere ikke en god service såvel at en lav pris ikke kan give en super service. ;)

Kommer helt an på pigen/gæsten og kemien og respekten om det bliver en god oplevelse. Her har prisen intet med sagen at gøre.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Vrøvl. En høj pris garantere ikke en god service såvel at en lav pris ikke kan give en super service. ;)

Kommer helt an på pigen/gæsten og kemien og respekten om det bliver en god oplevelse. Her har prisen intet med sagen at gøre.

 

 

 

Det er rigtigt! Men som jeg skriver, en høj pris er ikke det samme som at hun hader det. Og det er ikke vrøvl!

jeg har mødt en del piger i denne branche som er træt at det og de er alle meget billige. Altså virkeligt meget billige. Måske de er stoppet nu.

jeg skriver intet om pris og kvalitet. Tror du misforstår mig;)

læs min forrig besked:D

Redigeret af TrineMuz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spooney skrev, for 19 timer siden:

Mens jeg er fuldstændig enig i at det er noget overpris, så kan jeg desværre ikke nikke genkendende til Max's beretning. Plejer at aflevere 1.000 kr hos pigerne her i vestjylland for en halv time. Men de har det nok også for nemt herovre, da der stort set ingen konkurrence er længere. 

Jeg er begyndt at køre mere og mere til Jyllands Hovedstad: Hamburg - her kan jeg hygge mig en hel dag med op til 10 søde piger for kun kr. 750,-. Koster selvfølgelig lidt i rejseomkostninger og overnatning, men det er hovedsagelig et spørgsmål om planlægning og prioritering - og slår man 2 fluer med et smæk, køber lidt byggematerialer, dåsebajsere mv., kan man af og til, få det til at gå lige op ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
TrineMuz skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor skulle hun hade det? Synes ofte piger som heder det er meget billige.

men så det jo heldigt der ikke er nogen som tvinger dig;)

Jeg skrev ikke at hun hadede det - men at det var en forklaring - under alle omstændigheder er jeg helt lige glad hvad der ligger bag disse priser. Jeg gider ikke betale så meget for noget man kan finde lige så godt for mere rimelige penge. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Jeg er begyndt at køre mere og mere til Jyllands Hovedstad: Hamburg - her kan jeg hygge mig en hel dag med op til 10 søde piger for kun kr. 750,-. Koster selvfølgelig lidt i rejseomkostninger og overnatning, men det er hovedsagelig et spørgsmål om planlægning og prioritering - og slår man 2 fluer med et smæk, køber lidt byggematerialer, dåsebajsere mv., kan man af og til, få det til at gå lige op ;-)

Hej Jernsvin, hvor er det du tager hen !! har aldrig knaldet i Jyllands hovedstad. JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 4 timer siden:

Hej Jernsvin, hvor er det du tager hen !! har aldrig knaldet i Jyllands hovedstad. JP

Det kan du læse i div. tråde i Tysklandsforum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...