Hop til indhold
8000Flemming

Golden Time - NRW - ikke det bedste

Recommended Posts

Jeg var blevet sendt til Möncengladbach på job. En hel uge hvor der skulle arbejdes også om aftenen. Men heldigvis blev der lidt alene tid. Chefinden skulle møde nogen og så kunne jeg pludselige komme af sted til Golden Time

Jeg var lidt spændt på det for jeg havde hørt meget om det. Da jeg kom ved 18-tiden var der proppet. Alene i barområdet sad der vel 30 isbjørne og der var kun 10-12 piger fordelt tyndt omkring. Udenfor under halvtaget sad der yderligere 20 isbjørne og ingen damer. I spiseteltet var der endnu 20 isbjørne og 5 piger.
Jeg snuppede lidt puten mit pasta og satte mig. Lidt efter kom to sorte piger og satte sig over for mig. Og inden længe faldt vi i lidt snak. Og inden længe var min tallerken tom og jeg lå i hytte 19 med Happy fra Ghana og fik taget trykket. Glimrende oplevelse. Kys og naturfransk var inkluderet i de 50€

Så tog jeg en pause og kikkede lidt rundt. Der er et gigantisk udendørsområde. Vejret i begyndelsen af maj var bare ikke til det. Og indenfor var der stadig stuvende. Pigerne holdt sig stadig for sig selv, og der var slet ikke den der flirten som jeg godt kan lide. Ikke at det skal være hajfyldt område, men sådan noget med at pigen, der står bag dig samtidig sørger for at hendes røv også lige skubber lidt til dig. Sådan lidt "hov rør også lige ved mig." Som ender med at man siddende ved baren får en hånd. Andre steder går de endda videre og du får også lidt blow mens du sidder og nydder din pils (som for resten er gratis her - så der blev hældt nogle Becks ned.)
Det virker som om der er en no approach politilk på GT.

Men så kom Happys partner fra middagen lige forbi og så blev jeg introduceret til lidt Ghanesisk / Jamaicansk. Det funkede slet ikke. Og efter 25 min meldte jeg Død Fugl og gik til omklædning og betalte.

Så lykkedes det mig endelig at finde kinoen. Den er faktisk ikke gemt - der er bare noget skilt udenfor. Der var to par i gang og så filmen. Til venstre red hun ham og fremme foran fik han åbenbart et supergodt BJ. Men du skal åbenbart helst selv bringe damen med. For der kom ikke tilbud om "hallo schatz was machst du den hier aleine."

Så jeg havnede i barområdet igen. Det virkede som om der var færre mænd og flere piger nu. Pigerne begyndte også at stå lidt mere spredt rundt. Og så kom Isabella lige til at stå lidt tættere ved mig. Og hun smuttede lige igen. Hun havde lidt mere former end de fleste piger. Altså på ingen måde buttet men en dejlig røv lige et nummer større end de andre.

Nå men jeg gik ud og spiste lidt dessert. Der er åbenbart varm mad til 22. Ind og så få en øl da Isabella går forbi lige bag en en Freier. Øv tænkte jeg og smilte - heldige fyr. Men så drejede hun og gik lige hen til mig. Hun var slet ikke på vej nogen steder hen. Altså bort set fra hen til mig. Jeg fortalte at der var dømt Død Fugl så jeg skulle nok have lidt længere pause. Næh det var hun ekspert i. Bare stol på mig. Og så gik vi på rummet. Og tro mig hun var ekspert i det. For 25€ ekstra blev det CIM og der kom rigeligt.

Inden omklædning snuppede jeg lige endnu en Becks og fik bestilt en taxi. Der er 2 måske 3 Tekenfrauen som jeg any time ville tage på rummet. Hvordan kan det være?

Så aktiviteten på værelserne var ok til god. Men huset summer ikke af sex. Det har jeg oplevet i Graz, på Golden Time i Wien eller på Artemis.
Stedet er fyldt med Hollændere, franskmænd og lidt østeuropæere. Der er ingen tyrker eller sorte. Alle pigerne taler godt engelsk.
Kommer jeg igen? Det var ingen dårlige oplevelse, men det var heller ikke weltklasse. Så måske skulle jeg prøve om det næste gang kan blive en anden klub i NRW.

Nævnte jeg at de har et hurtigt internet og i pauserne kan man sidde og opdatere live på Eroguide!!!

8000F

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000Flemming skrev, for 5 timer siden:

Så lykkedes det mig endelig at finde kinoen. Den er faktisk ikke gemt - der er bare noget skilt udenfor. Der var to par i gang og så filmen. Til venstre red hun ham og fremme foran fik han åbenbart et supergodt BJ. Men du skal åbenbart helst selv bringe damen med. For der kom ikke tilbud om "hallo schatz was machst du den hier aleine."

 

Smag behag og temperament :) Jeg synes faktisk det er p.... irriterende at man dårligt kan gå i kino på GT uden at blive "overfaldet". Det er tit indgangen nærmest er bevogtet! Du har været der en sløj dag. Eller også er GT ikke hvad det har været; har ikke været der siden august 15.

Og helt enig i GT er sjovest i sommervejr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ting du bør vide om GT, pigerne må ikke tage kontakt, det er indimellem en gayclub. Kom tidligt og ryk videre til LR efter kl 21. Pigerne er ikke unge og smukke længere, som før i storhedstiden. Mørke mænd må ikke komme ind i klubben, baren er temmelig røgplaget. De gode ting er fri øl, maden er bedre end andre klubber, jeg besøger efterhånden kun GT når vejret er godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Havnebumsen har været på Goldentime...

Her kom Pigerne nu nok hen til ham. Og han blev også "kropsvisiteret" på vej ind i Bioen. Men nu er Havnebumsen selvfølgelig også temmelig lækker, kan være det har gjort forskellen 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 20 timer siden:

Havnebumsen har været på Goldentime...

Her kom Pigerne nu nok hen til ham. Og han blev også "kropsvisiteret" på vej ind i Bioen. Men nu er Havnebumsen selvfølgelig også temmelig lækker, kan være det har gjort forskellen 8-)

I kinoen og lige udenfor kinoen i de mørke gange må pigerne godt angribe som om de var vampyre :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...