Hop til indhold
Moriarty

Første gang i Thailand - Men hvor?

Recommended Posts

Hej alle!

Vi er to gutter som drømmer lidt om en tur til Thailand,og jeg har fået æren af og bestille og derfor bestemme. Men gud hvor er der mange muligheder, så jeg tænkte at jeg lige ville køre den forbi jer gutter her. 

Jeg har kigget en del og hælder selv mest mod Hua Hin, Pattaya virker sådan lidt for meget i sexturist retningen til os, selvom vi selvfølgelig skal ud og fedte rotten lidt.

Jeg tænker at vi rejser sidst på året og er dernede i 14 dage ca.

Hvad vi søger:

  • Ordentlige værelser, medium/høje priser er ok
  • Natteliv med dertilhørende letlevende dames
  • Noget at se i dagtimerne som ikke nødvendigvis er orienteret mod sex
  • Noget som er relativt nemt at komme til, jeg tænker at jeg nok går ned med stress hvis vi skal med 5 busser og to fly for at nå stedet
  • Strand og vand!

Det er hvad jeg lige kunne komme i tanke om lige umiddelbart, men hvis i har et godt sted i tænker at det var lige os så må i meget gerne skrive en kommentar, andre indspark er også mere end alm. velkomne!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Ja, så er den bedste mulighed sådan set Phuket!

Øen er stor, så der er noget at se/opleve udover strande og damer. For jeres vedkommende er det bedste valg nok Patong ;-). Og der er altså meget andet end letlevende damer her, da det hovedsageligt er centreret i éen gade. Stranden er fin og masser af muligheder for mad.

Jeg synes at transportpriserne er voldsomt opskruede på Phuket, så ville bestemt vælge at bo et sted, hvor der er gå-afstand til det meste i centrum og strand.

Der er jo direkte ruter til Phuket, men ellers er der ikke langt med et flyskifte i BKK - og det er let at komme til/fra lufthavn på Phuket.

Personligt synes jeg, at der er meget smukkere steder i Thailand, men når der også skal være damer, så er det mit bedste bud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Moriarty

Har slev været i Thailand før, dog for en del år siden - var vel en 15-16 år - så kunne ikke rigtig få "fedtet rotten" men da jeg var der var vi på Patong Beach på Phuket og kan huske en gade ved navn Bangla road hvor både damer og nattelivet var 10/10!

Har også selv planer om en tur lignende med min egen kammerat, hvor vi ville tage en 3 dage i Pattaya, 4-5 i Bangkok og så resten på Phuket og ø hop ;)

Håber det hjalp.

Vh. Don

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres indspark drenge, keep em coming!

 

Kan se at der er en tydelig tendens til Phuket, men hvad med Hua Hin som jeg selv var lidt inde på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åk till Pattaya…de är ett säkert kort, eftersom de är första gången.

Där går buss från flygplatsen för 140 THB varje timme och de går direkt…2 timmar.

Eller ta en taxi för runt 1200 THB, tar också 2 timmar.

Ni har tjejer/kvinnor, shopping, falang mat, bad, pubar och jättemycket annat. 

De är också nära till Bangkok som ni kan göra en avstickare till om ni har lust.

Allt annat kan ni se nästa gång, men ta då en månad semester så har ni mer tid på er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moriarty skrev, den 24/5/2016 at 20:37:

Tak for jeres indspark drenge, keep em coming!

 

Kan se at der er en tydelig tendens til Phuket, men hvad med Hua Hin som jeg selv var lidt inde på?

Hua hin har den ulempe at de ikke rigtig har en strandpromonade. Her har man bygget restauranter mellem vandet og det der kunne have været en strandpromonade. 

I Pattaya kan man gå op i en park ved "Big Budda". Ellers er der ikke de store naturoplevelser i byen. Nord for byen er der så et stort tempel at se. Ellers kan man leje en cykel og udforske selv eller man kan komme på guidede ture på cykel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nordlys

Hua Hin synes jeg er kedelig og det tager alligevel 3½ time i taxa fra lufthavnen.... overvej koh chang som kan nås med bus på 6 timer til under kr. 100 pr. vej... lækker ø med flotte strande og tilpas med kvinde som er interesseret i en snak ;).... White sand Beach vil være et godt bud eller lonely Beach...... så er det muligt at tage en flyver til koh samui, det er billigt og en dejligt ø.... chaweng Beach er der de fleste bor og der er også en gade hvor det sker, plus det løse rundt i byen, men Lamai Beach er billigere og der er faktisk skønt, plus masse af underholdning... her ligger detr mere centralt det hele og det virker ikke så voldsomt..... lej en motobike og kør rundt på øen og se de mange smukke steder og en tur offroad op i bjergene og også en fed oplevelse som i skal tage....... i øvrigt.... det bedste ved disse steder er rent badevand, de får du ikke i pattaya.... phuket er ikke besøgt. så det kan jeg ikke udtale mig om, men ved at priserne er lidt høje på diverse serviceydelser ;).....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pattaya... Og skal du til en lækker strand så tag en båd til Koh Larn.

 

Hua Hin er nærmest dødt med damer. Phuket er dyrt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Moriarty skrev, den 5/30/2016 at 23:09:

Tak for det, jeg har fået lidt at tænke over :-)

Kom i af sted?

For andre som har tanker og lyster vedr. den kommende højsæson, så er Phuket altså hundedyrt. Mindst det dobbelte af Pattaya, og Phuket har aldrig fået løst problevet med lokal transport. Korte taxi/ tuk tuk ture der koster en jordomsejling, og vold hvis man ikke følger de mafiastyrede chauffører.

Pattaya er ikke specielt turistet hvis du sammenligner med Phuket. Transport er fremragende, og reelt kan man gå til det meste i selve Pattaya, eller i forstaden Jomtien. Hua Hin er noget mærkeligt noget. Pigerne og deres bosser kører hårdt på med lady drinks. 

Udon Thani er nok ikke et sted man skal tage hen første gang. I hvert fald ikke de første dage, men det er altså et godt sted på alle måder. Udon er placeret en times kørsel fra grænsen til Laos. Udon er billig, det er en ret stor by, bar industrien er vokset enormt, der er et dejligt natmarked, og der er mindst en god dansk restaurant i byen, ret tæt på natmarked og jernbanestationen. Held og lykke.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...