Hop til indhold
CPHstuderende

Trine Tease i Middelfart

Recommended Posts

Så lykkedes det langt om længe at få besøgt Trine. Sidste gang var i Odense for snart fire år siden. Men i dag var vi i samme by og hun havde tid til at se mig.

Hun kan anbefales. Så klart kan det siges. 

Hun er utrolig mild, meget smilende og en køn kvinde. Og de der bryster hun har, de er jo mange gange større end jeg huskede. Hold nu kæft de er dejlige! :)

Jeg bestilte bare en cocktail til 800 kr. Jeg regnede ikke med at kunne holde til mere, og klogt var det. Hun er så stram, at jeg - trods roligt tempo - ikke kunne holde længe.

Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse med fransk og dansk. Hun er jævnligt i Middelfart, stedet er meget diskret og pænt. Afsted, drenge! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende i Odense for snart NOGEN år siden, ja, hun er fandeme sød og dejligt. Men - må indrømme jeg mere er til de "ægte" bryster. Men i hendes tilfælde opvejer hendes væsen en hel del... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 7 minutter siden:

Fuck de ægte bryster. De store bryster hun render rundt med er da fantastiske :)

Lige mine ord.... Fucker de ægte bryster.... MEGET bedre end silikone... ;-) Men jo, hun er sgu bare dejlig og sød. Ægte bryster eller ej... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidder sgu lige og tænker... (kan jeg faktisk godt, også med andet end pikken); Måske man skulle tage en tur til Trine næste gang hun er inde for rækkevidde. Hun er jo bare rigtig sød - og mon hun brokker sig over en stor diller....) :-)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, den 24/5/2016 at 14:07:

Så lykkedes det langt om længe at få besøgt Trine. Sidste gang var i Odense for snart fire år siden. Men i dag var vi i samme by og hun havde tid til at se mig.

Hun kan anbefales. Så klart kan det siges. 

Hun er utrolig mild, meget smilende og en køn kvinde. Og de der bryster hun har, de er jo mange gange større end jeg huskede. Hold nu kæft de er dejlige! :)

Jeg bestilte bare en cocktail til 800 kr. Jeg regnede ikke med at kunne holde til mere, og klogt var det. Hun er så stram, at jeg - trods roligt tempo - ikke kunne holde længe.

Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse med fransk og dansk. Hun er jævnligt i Middelfart, stedet er meget diskret og pænt. Afsted, drenge! :)

Kære CPHstuderende:)

- bare, - - smukke tanker og pæne ord lige fra dit hjerte, - -  til Trine:wub: - et godt skriv fra din hånd.

Mange hilsner

Nyder livet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 6 timer siden:

Sidder sgu lige og tænker... (kan jeg faktisk godt, også med andet end pikken); Måske man skulle tage en tur til Trine næste gang hun er inde for rækkevidde. Hun er jo bare rigtig sød - og mon hun brokker sig over en stor diller....) :-)
 

Du vil ikke fortryde. Tjek EB på tirsdag - eller hendes side6 før det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...