Hop til indhold

Recommended Posts

I søndags dukkede der en ny pige op i Svendborg :)

Hun kalder sig Clarin.  - https://annoncelight.dk/showad/207986 - og kan findes på Kongebakken.

Jeg fik en aftale med hende igår, og blev modtaget af en rigtig nuttet, elegant klædt ( sekretær dragt, vil jeg kalde det ), ret lille dame ca. 30 - 35 år.

Gode store boobs og en fin numse i stram nederdel :)

Hun stak mig et menukort i hånden, lidt i den dyre ende synes jeg, men hun var forhandlingsvillig og jeg fik 30 min dansk / fransk til 800kr. Jeg smutter så ind i bollerummet, som jeg kender godt. Der har hun pyntet op med en gevaldig Dildo samling, i alle størrelser. Den største ligner simpelthen en afstøbning af en mands underarm og hånd......

Hun kommer ind og fniser lidt og fortæller at hun også er til meget eksperimenterende ydelser. Men hun nok kunne fornemme jeg ikke var kommet for at få pisk :)

Nej, jeg vil ikke ha pisk!

Jeg vil kysse og kæle og sutte og slikke. Det var hun helt med på og snart var vi igang med en rigtig dejlig omgang GFE. Det jeg mest hæftede mig ved var faktisk det med at klæde hende af. Normalt bliver man jo modtaget af piger i absolut næsten ingenting. Denne gang var der knapper og lynlåse der skulle hjælpes med, og selve det at pakke denne dejlige lille dulle ud, var en fed oplevelse :) 

Sex med en voksen, dejlig erfaren pige er jo altid en fornøjelse, så det kan i nok selv forestille jer :P

Hun har altså et alter ego / anden identitet / kald det hvad i vil.

Hun er også Dominatrix - https://annoncelight.dk/showad/208127 - Scarlett the Iron Lady. 

Så denne gang er der virkelig kommet en sej tøs til byen :)

Jeg synes hun var rigtig sød og fræk til GFE, så hvis hun er lige så god som Domina tror jeg bestemt hun er en oplevelse værd. Så gerne en anmeldelse i den retning :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, den 24. maj 2016 at 12:49:

hvis hun er lige så god som Domina tror jeg bestemt hun er en oplevelse værd. Så gerne en anmeldelse i den retning :)

Inspireret af din fine anmeldelse prøvede jeg så et besøg hos hende. Som Dominatrix, som "Scarlett the Iron Lady". Og hun leverede både det hun skulle, men også noget hun ikke skulle lige i den opsætning- men det var helt min skyld. Det her lille projekt var sådan et "det skal jeg have prøvet"-projekt. Jeg har aldrig prøvet at være sammen med en Domina før, og fandt ud af at det skal jeg nok heller ikke igen. For dybest set blev jeg absolut mest tiltrukket af hende som varm GFE. Hun er jo en moden sød kvinde med de kønneste sensuelle øjne. Hun er god til at spore sig ind på hvad kunden ønsker- har et fint udvalg at dildoer, strapon mv. som man kan vælge imellem, men hende som rådgiver. Og piske, som jeg dog valgte at hun skulle bruge i meget begrænset omfang. Alt det vi på forhånd havde aftalt leverede hun, fik det flettet ind i legen på en fin måde. Hun går meget op i renlighed, og hygiejne. Og på kontrolspørgsmålet- "giver du uden kondom", var det et meget klart NEJ. Respekt for det, ellers var der ikke blevet noget besøg ud af det fra min side. Nå, men tilbage står så bare at hele min krop fortalte mig at hun skal nydes fuldt og helt som en nøgen, varm sensuel kvinde, krop mod krop. Uden noget lak og læder, bare natura. Og det kan hun bestemt OGSÅ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne fra hendes Domina annonce er bestemt ægte. Måske ikke helt nye...... men det er svært at se.

Jeg har haft fornøjelsen af at se hende dresset op i fuld Domina dragt, det er meget pirrende / spændende :)

Hun er en lille pige, det kan være svært at se. Jeg tror ikke hun er mere end 160 på flade fødder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...