Hop til indhold
Guest drilletungen

Ju hos Kalasin er en perle

Recommended Posts

Guest drilletungen

Efter alle de flotte anmeldelser af Kalasin, var det min tur til at prøve Ju.

Jeg ankom på slaget 10.00 og blev modtaget af en veloplagt og smilende Ju, som til fulde lever op til billederne på hjemmesiden. Hun er endnu smukkere i virkeligheden på den søde og indbydende måde. Desværre havde hun allerede en aftale klokken 10.00, der ankom et par minutter for sent, men jeg aftalte på stedet at vende tilbage klokken 11.00.

Som sagt så gjort. Med et smil bad hun mig sætte mine sko ved indgangen og iføre mig et par af stedets klip-klapper, hvorefter jeg blev ført ind til massagebriksen. Her aftalte vi en times kombineret thai-olie massage til 450 kroner, der ifølge Ju var medium/hård, hvilket skulle vise sig at passe.

Af med tøjet og på plads på briksen på maven, hvorefter Ju vendte tilbage med et håndklæde, som hun strategisk placerede over min lænd ,hvorefter hun gik i gang. Og jeg skal love for, at hun kan sit kram. "Relax" sagde hun flere gange med sin bløde, drillende stemme, men det er godt nok svært, når kvindemennesket borer sine stærke hænder, albuer m.m. ind i kroppen på en og rammer alle de overspændte steder :D - super dejligt med en massør, der kan sit kram og forstår at tage fat.

Oliedelen var mere blød, og hun masserede mine ben op til ballerne på en måde, som sendte gys ned i min kære følgesvend. Så om på maven, hvor hun igen placerede håndklædet over lænden og masserede benene nedefra op mod skridtet - hvilket førte til mere gys og mere liv dernede. Det var utrolig pirrende, fordi hun selv, når hun masserede det øverste af låret, havde placeret håndklædet, så det dækkede herligheden, men alligevel hele tiden var ved at strejfe mig, der , hvor jeg efterhånden rigtig gerne ville masseres.

Jeg nåede lige at spekulere på, om hun ville tilbyde mere, da hun selv spurgte, om hun også skulle tage sig af den. Jeg tøvede ikke mange sekunder med at sige ja, og fluks røg håndklædet af, og hendes kyndige fingre begyndte at pirre og stryge langs stangen. Under denne del af seancen var Ju i verdensklasse hvad angår HJ. Hun gik dog snart over til den klassiske stilling, hvor én hånd holdt om bollerne, mens den anden kyndigt men også lidt mekanisk pumpede mit nu helt stive lem. Jeg var mere til pirringen og strygningen, men synet af Ju, med min følgesvend i hænderne var dog så indbydende, at jeg snart kom med et brøl og en efterfølgende befriende latter, som fremkaldte endnu et fantastisk Ju-smil. Den kvindes kæreste er sgu heldig.

"I better go clean my hands" sagde hun smilende, og ja, det skulle hun vist. Derefter aftørring af mig og endnu 10 minutters massage af arme og nakke, hvilket var en rigtig god måde at slutte af på. Pris for hele seancen 750 kroner, som jeg straks rundede lidt op. Det var fundet for de penge, og jeg kommer helt sikkert tilbage - om ikke andet for at nyde synet at Ju igen.

Overordnet bedømmelse:
Stedet 9: Lokalerne er rene og indbydende

Ju 10: Ju er nok en af de dejligste thaikvinder, jeg har set. Smuk og smilende, så man bliver småforelsket

Massagen 10: Ud over sit vindende væsen, ved Ju rent faktisk, hvad hun har med at gøre, og leverer er super massage, hvor der virkelig bliver gået i dybden. Lad jer ikke narre af hendes spinkle, slanke skikkelse. Den kvinde har kræfter

HJ 8/10: Her var det eneste sted, hvor jeg var en lille bitte smule skuffet. Ju ved tydeligvis også her, hvad hun har med at gøre, men det blev en anelse for mekanisk. Hvis blot hun var fortsat, som hun drillende startede, ville det have været super. Og så trækker det også lidt fra, at hun under sidste halvdel af massagen og HJ flere gange skævede til et lille ur over mit hovede.

Men virkelig en klasseoplevelse, og det gør intet, at hun ikke tilbyder mere. Så kan man drømme om, hvordan det ville være at begrave sig mellem hendes ben og gengælde tjenesten.

 

Redigeret af drilletungen
Rettelse af stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, vi har jo forskellige erfaringer med Ju, de fleste dog gode. Jeg har selv haft fornøjelsen, og du kan finde flere anmeldelser om Kalasin/Ju her i forummet.

Den der søger skal finde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...