Hop til indhold
XHenrikX

Dansk babe i Aabenraa - Lotte.

Recommended Posts

For mit vedkommende er sommerferien lige skudt i gang, - og familien i det sønderjyske skulle besøges. - Dog havde jeg lige et enkelt stop på vejen, - for ligesom at få "skudt ferien rigtig i gang"!

Kendte godt stedet jeg besøgte, - da jeg før har været hos Lotte's veninde på selvsamme adresse, - men fik mig altså en aftale i hus hos hende om aftenen.

And now for the interesting stuff...

https://annoncelight.dk/showad/207139

Annoncen lyver bestemt ikke.

Jeg blev mødt af en ung, smuk, imødekommende & helt igennem dejlig pige, - der ligesom hendes veninde på adressen giver nogle virkelig gode oplevelser, - og generelt er åbne & varme mennesker. - møglækker sex, - og generelt bare varme og åbenhed!

For mig personligt er vi oppe og snakke en 9/10 - 10/10 for oplevelsen, - udseende for mig personligt helt sikker 10/10, - og gentagelsesfare .. ja overvejede lidt at besøge hende allerede igen i dag :D

Alt i alt dejlig oplevelse der skal nydes mens de er her, - ved de ikke er så tit i det sønderjyske, - sidste gang var for en 3 måneders tid siden, - så skynd jer hellere!

OBS. - Alt overstående er min personlige holdning, - og ikke nødvendigvis den universelle sanhed, - just saying ;)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen - jeg synes jeg har set særligt hendes venindes (formoder det er Julie) oftere end tre måneder, men ja, det er ikke så tit de er i det Sønderjyske, hvilket også er grunden til at jeg desværre ikke har fået besøgt dem. De reklamerer tit kun på selve dagen, hvilket er svært at passe ind i arbejde, når der også skal tages højde for en smule kørsel... 

Men jeg håber jeg er heldig at en af dem rammer min sommerferie, for både Lotte og Julie ser bestemt ud til at være et besøg værd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...