Hop til indhold

Recommended Posts

Nu skal det sgu da være slut med at lurpasse herinde og nasse på andres erfaringer uden selv at bidrage...

Inspireret af et par andre tråde herinde tog jeg i formiddags forventningsfuldt forbi PPthaimassage i Aarhus. Mutter åbnede og på min forespørgsel kunne hun bedrøveligt orientere mig om, at både Am og Gip  var optaget i et par timer frem.  Men der var netop i dag startet en ny sød pige som dog var uerfaren med villig og lærenem. 1000 kr. for kassen og derudover 200 kr. hvis jeg ville have massagen med. Nu er jeg jo Vestjyde så jeg tog den skrabede model. Massage kan men vel altid få!!

OM er en nydelig thaipige vel sidst i 20 érne. Lidt til gården og gaden med gode bryster og en dejlig numse, men ellers fast i et og alt!!  Hun er helt sikkert uerfaren (Ved ikke hvordan man åbner og tager et kondom på) men meget tjenestevillig og en som helt sikkert vil gøre alt for, at jeg kunne få en dejlig oplevelse - og det gjorde hun endda med stor vellyst. Det kunne jeg både se, høre og mærke.

OMG hvor en fantastisk indlevelse og oplevelse i lidt over en times tid, hvor hun villigt indfriede alle mine forventninger og ønsker undervejs :-) - derudover et fælles bad, kold cola og god tid til hygge og nusse.  

I øvrig vil jeg sige et dejligt sted hvor man bliver taget godt imod og føler sig velkommen selv om jeg godt nok føler mig lidt genert i det bare ingenting. Dejlige lokaler rent, velduftende og pænt overalt. Et sted der kan anbefales og den nye pige OM er helt sikkert et besøg værd - jeg skal i hvert tilfælde snart forbi igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...