Hop til indhold
Gæst

Thaimassage i Nørresundby

Recommended Posts

Det er ikke i Nørre Sundby, men i Aalborg :) 
Prøv at søge på Relax thaimassage. Så vidt jeg husker er historien at pigen på billedet somme tider er der, men at det oftest er en ældre der tager i mod.
Hvis du gerne vil have en god tur, kan jeg anbefale Thistedvej 76 eller 73, kan ikke lige huske det. (Det er IKKE nr. 106). Der har jeg i hvert fald fået en forrygende behandling :)
Husk at smide en anmeldelse, når du har været afsted :)

Mvh Benny
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

hej er der kun 1 pige der i den klinik i Nr Sundby på Thistedvej 73 ? og kan man få happyending  og er det så kun med hænder eller evt også som  blowjob ? nogen der ved det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan få fuldpakke  der.. 

Ok massage og sex.. har skevet anmeldelse for et par uger siden.. søger og du skal finde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
losser skrev, den 9/6/2016 at 20:36:

Du kan få fuldpakke  der.. 

Ok massage og sex.. har skevet anmeldelse for et par uger siden.. søger og du skal finde

hej losser

det har jeg svært ved at finde noget der er skrevet længere tilbage i tiden men vil hende  i Nr Sundby på Thistedvej 73 også give blowjob eller er det kun afslutning med hånden ?? hun skriver piger men der er vist kun hende selv der  ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 27 minutter siden:

hej losser

det har jeg svært ved at finde noget der er skrevet længere tilbage i tiden men vil hende  i Nr Sundby på Thistedvej 73 også give blowjob eller er det kun afslutning med hånden ?? hun skriver piger men der er vist kun hende selv der  ikke

Hej Erikson

Her er et link til en tidligere anmeldelse af stedet https://www.eroguide.dk/forum/topic/56164-kumpruegsa-thai-massage-nørresundby/#comment-449442.

Prøv og søg selv. Når du står i Thaimassage Jylland, så skriv evt. Nørresundby i søgefeltet i øverste højre hjørne og marker this forum lige til venstre for søgefeltet. Då dukker der en del anmeldelser op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
BennyBom skrev, den 23/5/2016 at 22:40:

Det er ikke i Nørre Sundby, men i Aalborg :) 
Prøv at søge på Relax thaimassage. Så vidt jeg husker er historien at pigen på billedet somme tider er der, men at det oftest er en ældre der tager i mod.
Hvis du gerne vil have en god tur, kan jeg anbefale Thistedvej 76 eller 73, kan ikke lige huske det. (Det er IKKE nr. 106). Der har jeg i hvert fald fået en forrygende behandling :)
Husk at smide en anmeldelse, når du har været afsted :)

Mvh Benny
 

Lige en kommentar til stedet Relax massage i Branstrupgade i Aalborg har været der 3 gange de er pæne piger mange forskellige men de kan ikke forstå ret meget dansk og svarer næsten aldrig i telefon eller sms de har en anonce på Anoncelight. men en meget ung pige men hun er der ikke mere  nogen af pigerne giver extra massage ydelser og andre ikke  lidt svært at anbefale det sted når en aftale i telefon ikke bliver holdt når man har bestilt en tid og en bestemt pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...