Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg sat endnu et flueben på min "to-do-liste" mht GP' erne .

En lidt kedelig mandag eftermiddag fik jeg kontakt til Blondine Zine, og vi fik aftalt en halv times hygge.

Jeg fik addressen og bankede spændt på døren. I døren stod den dejligste kvinde med blond hår og sutteklare læber.

Den halve time gik alt for hurtigt (jeg havde desværre ikke tid til mere), og fik prøvet div ting fra sex-paletten til fuld tilfredsstillelse.

Sted: 8 ud af 10 ( trods størrelse gjort hyggeligt af Zine.)

Sex: 8 ud af 10 (ville ønske at jeg havde haft mere tid til at få den op på 10).

Chance for gentagelse: 10 ud af 10 (håber snart hun finder er nyt sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondine Zine

Mange tak for det frække besøg, glæder mig til vi ses igen næsten gang, skal jeg nok sørge for at værelset er lidt bedre og større.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Jeg er lidt nysgerrig på hvor diskret det er når man besøger piger på hotel. Selv vil jeg være ked af at skulle fordi en reception, hvor alle ved besked. Jeg er klar over det er forskelligt, men kan da spørge til Zines sted i Vejle?

Jeg har besøgt en GP på motel i Middelfart, hvor man gik direkte ind i værelserne uden at komme forbi lobby o. Lign

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrX skrev, for 12 timer siden:

Hej. Jeg er lidt nysgerrig på hvor diskret det er når man besøger piger på hotel. Selv vil jeg være ked af at skulle fordi en reception, hvor alle ved besked. Jeg er klar over det er forskelligt, men kan da spørge til Zines sted i Vejle?

Jeg har besøgt en GP på motel i Middelfart, hvor man gik direkte ind i værelserne uden at komme forbi lobby o. Lign

De fleste større hoteller i dag ryger der så mange mennesker igemmen at ikke en kæft lægger mærke til dig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...