Hop til indhold
Sgade12

Heimdalsgade Aalborg

Recommended Posts

Ja for pokker da.

Jeg var deroppe i forrige uge.

Hende jeg kneppede kalder sig Monique.

Og hun kan VARMT anbefales !

Faktisk burde jeg have lavet en anmeldelse af hende. Så god er hun.

Hun fik hele turen og jeg gav kr. 700 for det. Hun var alle pengene værd og mere til.

Hun så slet ikke på klokken. Da jeg var kommet 2 gange inden for ½ time (sådan godt og vel, for hun så jo ikke på klokken, kunne jeg ikke mere) og jeg havde ikke regnet med at hun kunne sutte mig stik anden gang - men det kunne hun, for hun var bare pik syg og i et gear som kun de færreste kommer !

Så thumps up !

Hun kan bestemt anbefales.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der 2 gange inden for den sidste måned, - begge gange har jeg besøgt Anna 27 og anmeldelser findes her på forummet. Der var superservice og Anna er absolut på toppen af min liste og kan godt gå hen og rykke godt i budgettet!!!

Det er lidt svært at finde ud af hvem der er på adressen, fordi der er lidt rod i opdateringerne, men begge gange har jeg været både i 1 og 1a, og når jeg har spurgt efter Anna, har de været behjælpelige. Sidst jeg besøgte hende var hun lige gået på indkøb, men ville være tilbage i løbet af 15 min. De lovede at sende en sms når hun var tilbage, - og den aftale blev holdt.

Selve stedet er ikke noget at råbe hurra for, men det ligger man ikke mærke til når "musikken" spiller...... vel

100% anbefaling herfra og god fornøjelse

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu