Hop til indhold
mester4u

Olivia i Randers

Recommended Posts

Så er det blevet tid til en anmeldelse, denne gang blev det Olivia i Randers jeg besøgte.

https://annoncelight.dk/showad/207573

Efter lidt skriveri frem og tilbage,  samt en aftale med Olivia, som jeg blev nødt til at aflyse pga arbejde, lykkedes det endeligt at få et møde søndag aften.

Olivia er en sød og imødekommende ung pige, smilende og fræk, med  på en hel del. Vi havde aftalt 2 timer slavetøs, med bla bondage, gagging og anal.

Hun er en dejlig slank pige, små strittende marcipan bryster, slank krop, en dejlig lille røv (tager godt imod og bliver flot rød) og kort pjusket hår. Hendes lille elskovshule er noget af det frækkeste, en rigtig camel toe, hvor venusbjergene helt dækker de ydre skamlæber. Er man til en petit lolitamodel er Olivia helt klart et besøg værd. 

Hun har få grænser inden for det jeg ønskede, desværre var en af dem, at komme i hendes mund, men jeg måtte komme over hendes ansigt, hvilket også er helt i orden. Det kunne ses at hun ikke værdsatte min sæd i ansigtet, men hun gjorde det godt. Anal var dog ikke muligt da hun simpelthen var for stram, jeg havde haft både en og to fingre oppe, men jeg kunne fornemme at tre fingre blev for meget for hende, og min erfaring siger mig at det kræver tre fingre for at hun er tilstrækkeligt åben. Efter flere forsøg på at trænge op analt, blev dette opgivet. Hun give et godt dybt blow, tager hele længden og lader sig også gagge, med et godt tag i nakkehårene. 

Olivia er utrolig sød og lækker, meget åben for forslag og rigtig fræk. Hun er dejlig ungpige stram.

Brug hende, men behandel hende med respekt, hun fortjener det.

Gentagelsesfare, JA. Hun skal besøges igen når jeg er i hendes område. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 10 timer siden:

Så er det blevet tid til en anmeldelse, denne gang blev det Olivia i Randers jeg besøgte.

https://annoncelight.dk/showad/207573

Efter lidt skriveri frem og tilbage,  samt en aftale med Olivia, som jeg blev nødt til at aflyse pga arbejde, lykkedes det endeligt at få et møde søndag aften.

Olivia er en sød og imødekommende ung pige, smilende og fræk, med  på en hel del. Vi havde aftalt 2 timer slavetøs, med bla bondage, gagging og anal.

Hun er en dejlig slank pige, små strittende marcipan bryster, slank krop, en dejlig lille røv (tager godt imod og bliver flot rød) og kort pjusket hår. Hendes lille elskovshule er noget af det frækkeste, en rigtig camel toe, hvor venusbjergene helt dækker de ydre skamlæber. Er man til en petit lolitamodel er Olivia helt klart et besøg værd. 

Hun har få grænser inden for det jeg ønskede, desværre var en af dem, at komme i hendes mund, men jeg måtte komme over hendes ansigt, hvilket også er helt i orden. Det kunne ses at hun ikke værdsatte min sæd i ansigtet, men hun gjorde det godt. Anal var dog ikke muligt da hun simpelthen var for stram, jeg havde haft både en og to fingre oppe, men jeg kunne fornemme at tre fingre blev for meget for hende, og min erfaring siger mig at det kræver tre fingre for at hun er tilstrækkeligt åben. Efter flere forsøg på at trænge op analt, blev dette opgivet. Hun give et godt dybt blow, tager hele længden og lader sig også gagge, med et godt tag i nakkehårene. 

Olivia er utrolig sød og lækker, meget åben for forslag og rigtig fræk. Hun er dejlig ungpige stram.

Brug hende, men behandel hende med respekt, hun fortjener det.

Gentagelsesfare, JA. Hun skal besøges igen når jeg er i hendes område. 

Hejsa Mester4u

Tak for din gode anmeldelse. Jeg har selv skrevet lidt frem og tilbage med hende, men faldt over en anden tråd herinde hvor der stod at der var meget beskidt. Jeg er ikke fanatisk med rengøring, men jeg vil gerne kunne nyde det lækre syn af Olivia uden at skulle spekulere på hvad jeg ligger i/på. Vil du venligst be- eller afkræfte. På forhånd tak :-)

Mvh. Himmerlændingen  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himmerlændingen skrev, for 1 minut siden:

Hejsa Mester4u

Tak for din gode anmeldelse. Jeg har selv skrevet lidt frem og tilbage med hende, men faldt over en anden tråd herinde hvor der stod at der var meget beskidt. Jeg er ikke fanatisk med rengøring, men jeg vil gerne kunne nyde det lækre syn af Olivia uden at skulle spekulere på hvad jeg ligger i/på. Vil du venligst be- eller afkræfte. På forhånd tak :-)

Mvh. Himmerlændingen  

Sorry - Jeg har lige set dit svar i den anden tråd. Jamen så er den sag afgjort. Af sted det går :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende super dejleg pige og der er altså ikk beskidt pænt og rent    og husk nu pas på hende

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var undertegnede, der skrev "beskidt" - her refererer jeg udelukkende til sengetæppet, hvorpå aktiviteterne - delvist foregik ;-) - resten af den lejede lejlighed hun bruger i et par uger er såmænd ok.

Men det kan ikke spolere den fantastiske oplevelse jeg havde med hende i torsdags - super lækker, fit og stram ungpige, med en fantastisk energi!! - Pas rigtig godt på denne perle!!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doctor Jekyll skrev, for 38 minutter siden:

Det var undertegnede, der skrev "beskidt" - her refererer jeg udelukkende til sengetæppet, hvorpå aktiviteterne - delvist foregik ;-) - resten af den lejede lejlighed hun bruger i et par uger er såmænd ok.

Men det kan ikke spolere den fantastiske oplevelse jeg havde med hende i torsdags - super lækker, fit og stram ungpige, med en fantastisk energi!! - Pas rigtig godt på denne perle!!

Lyder super godt. Jeg har bekræftet tidspunktet og afventer adressen. Glæder mig helt vildt til at se hvad hun kan byde på og jeg skal nok passe rigtigt godt på hende.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyde da rimelig fræk!

Og hvis hun synes det er klamt at blive sprøjtet til i ansigtet, så er det da det man skal! :-D

Det med at passe godt på hende må hendes far klare, og han har vist allerede fejlet siden hun er endt her. Så jeg vil give den gas! ;-) Glæd dig Olivia :-*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt med dig Samson, jeg er selv til den lidt hårde ende af skalaen og bruger pigen derefter. Dog altid inden for de aftalte rammer og pigens grænser.

Lyder næsten som om du har tænkt dig at ødelægge tøsen....

Redigeret af mester4u
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, den 25. maj 2016 at 12:05:

Godt med dig Samson, jeg er selv til den lidt hårde ende af skalaen og bruger pigen derefter. Dog altid inden for de aftalte rammer og pigens grænser.

Lyder næsten som om du har tænkt dig at ødelægge tøsen....

Haha.. Ej dog ikke :-) 

kun hvis hun tænder på det. Den slags tøser er der desværre langt imellem, og randersskøgen er gået på pension.

men ellers har jeg det vist på samme måde som dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, den 23/5/2016 at 20:42:

Så er det blevet tid til en anmeldelse, denne gang blev det Olivia i Randers jeg besøgte.

https://annoncelight.dk/showad/207573

Efter lidt skriveri frem og tilbage,  samt en aftale med Olivia, som jeg blev nødt til at aflyse pga arbejde, lykkedes det endeligt at få et møde søndag aften.

Olivia er en sød og imødekommende ung pige, smilende og fræk, med  på en hel del. Vi havde aftalt 2 timer slavetøs, med bla bondage, gagging og anal.

Hun er en dejlig slank pige, små strittende marcipan bryster, slank krop, en dejlig lille røv (tager godt imod og bliver flot rød) og kort pjusket hår. Hendes lille elskovshule er noget af det frækkeste, en rigtig camel toe, hvor venusbjergene helt dækker de ydre skamlæber. Er man til en petit lolitamodel er Olivia helt klart et besøg værd. 

Hun har få grænser inden for det jeg ønskede, desværre var en af dem, at komme i hendes mund, men jeg måtte komme over hendes ansigt, hvilket også er helt i orden. Det kunne ses at hun ikke værdsatte min sæd i ansigtet, men hun gjorde det godt. Anal var dog ikke muligt da hun simpelthen var for stram, jeg havde haft både en og to fingre oppe, men jeg kunne fornemme at tre fingre blev for meget for hende, og min erfaring siger mig at det kræver tre fingre for at hun er tilstrækkeligt åben. Efter flere forsøg på at trænge op analt, blev dette opgivet. Hun give et godt dybt blow, tager hele længden og lader sig også gagge, med et godt tag i nakkehårene. 

Olivia er utrolig sød og lækker, meget åben for forslag og rigtig fræk. Hun er dejlig ungpige stram.

Brug hende, men behandel hende med respekt, hun fortjener det.

Gentagelsesfare, JA. Hun skal besøges igen når jeg er i hendes område. 

Hvordan vil du beskrive hendes ansigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det mener jeg bestemt! - Det bedste er dog hendes meget imødekommende væsen (læs: frisk og nysgerrig på rigtig meget) og fantastiske energi i øjnene ;-) .

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også godt vide om stadig er aktive har holdt øje efter hins annonce men har ikke set den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været ude og rejse nogle uger, men er hjemme igen nu.... Hun har ikke haft en annonce på siden før rejsen og det er mit indtryk, at det indtil videre kun er udvalgte få, hun mødes med - jeg har været/er en af de heldige kartofler ;-) . Om hun kommer på med annonce igen, ved jeg ikke.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

hun holder pause skrev hun til mig, når hun er klar igen kommer der annonce på. syntes det er dejligt hun skriver retur når hun ikke er på det siger bare hun er rigtig sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...