Hop til indhold
22 cm and thick

Nyborgvej 22, Thai

Recommended Posts

Halløj folkens

Var en tur i Odense den anden dag og fik så lige lyst til at besøge en Thai. Valget fald på Nyborgvej 22 da hun var den eneste der snakkede et fornuftigt dansk og var til af forstå. Vel ankommet stak hun menukortet i hånden på mig og jeg valgte dansk til 600 kr. Måske en anelse dyrt, men nu var jeg der og hun virkede sød og dejlig.
Hun var omkring de 30, en smule buttet og med nogle fine bryster der ikke var for små. Ikke en gude smuk skønhed men så da ret ok ud. Min opfattelse af hende i tlf holdt stik, hun var sød og rar og meget omgængelig.
Hun fik pengene og bad mig smide tøjet. Hun gik et øjeblik og kom så retur og smed kjolen som var det eneste hun havde på. Lagde sig ind over mig og gned sin fisse hen over min pik og lod derefter hånden tage over. Da kalorius var stiv gav hun den regnfrakke på og begyndte at ride den... Sluttede af i missionær hvor hun enten stønnede som en god skuespiller eller også kunne hun ret faktisk lide det. ;-) 
Hun kommenterede min pik som var meget stor til hendes lille fisse og spurgte om jeg ikke snart kom igen. Jo, det gør jeg helt sikkert, måske til fransk næste gang. Vil nyde at se hendes lille mund gabe over min stive pik. :-o 

Oplevelsen var måske ikke mit livs seksuelle højdepunkt, men er absolut en gentagelse værd.... Så ikke sidste gang jeg besøger hende.

Er I til små søde piger skulle I tage ind til hende og få noget Thai-

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...